
18-11-2007, 16:29
|
 |
|
|
חבר מתאריך: 09.04.06
הודעות: 1,130
|
|
כתבתי שאין יתרון משמעותי לאיכות התמונה של ה400D על ה350D.
השוואה ניתן למצוא פה
ציטוט -" מאוד קשה לומר ש10 מילון פיקסלים של הEOS 400D מעניקים יותר פרטים מה8 מיליון של הEOS 350D. מלבד יתרון ההגדלה בעת הדפסה, כמעט ואין הבדל. אולם במבט מקרוב ניתן לראות בחיתוך השני כיצד הEOS 400D מפרידה מעט יותר טוב את הפרטים והקווים הקטנים. כך גם בחיתוך הרביעי מהסוף."....
לגבי ניקון- אני לא רוצה להתווכח מול משפט דמגוגי של
"אז מה אתה רוצה לומר? שהחיישן של ה D350 הישנה טוב יותר משל ה D80 של ניקון??? "
ואם אגיד שכן, הסמיילי שלך יפסיק לרקוד.
אבל תסתכל למעלה, לא כתבתי על חיישן טוב יותר אלא
" אני ממש לא התרשמתי ממה שראיתי וקראתי שיש יתרון משמעותי אם בכלל לחיישן של ה40 על פני ה350D."
כלומר איכות התמונה המתקבלת בסופו של דבר תלויה בעיקר באופטיקה, לטעון לעליונות חיישנית או בעיבוד בין המצלמות שהוזכרו פה. ימדד אם בכלל בפיקסלים ולא בתצוגה אמיתית וחיה, ולכן לדעתי נכון וראוי להשקיע בגוף זול במידת האפשר. (ולא הייתי יורד ל10/300 של קנון או 70 של ניקון) ומשקיע את הכסף באופטיקה,
זה הביא אותי להמליץ על 350D +17-50 2.8+ 70-200L. בסכום הקיים. יש לך המלצות טובות יותר? תמליץ.
לגבי המייצב זה תלוי בעדשה, אבל בתקציב שלך כנראה לט תוכל להכניס עדשה איכותית מיוצבת. העדשה המיוצבת שאולי ניסו למכור לך זה ה17-85 IS שנופלת בכל קנה מידה אופטי מהטמרון 17-50.
אם יש לך תקציב ל17-55 או ל24-105 אז סבבה.
וכן עדשות EF-S לא יתאימו למצלמות פילם.
אתה לא מוותר על שום טווח בבחירת EF על פני EF-S, אתה מאבד משניהם באותה מידה את הקרופ-פקטור, יען תכפיל את האורכי מוקד ב1.6.
_____________________________________
"הבחירות שלנו הן שמגלות מי אנחנו באמת,
הרבה יותר מאשר היכולות שלנו" (אלבוס דמבלדור)
למכירה 24-105L במצב מצוין.
|