28-02-2008, 17:59
|
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
|
|
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי BUBY
יקיר, עם כל הכבוד, ויש לי די הרבה כלפיך כי אתה די מבין עניין,
אתה קצת מגזים, דבר ראשון הבוכנה לא עברה שום טראומת התחממות, היא נתפסה בגלל המיסב.
דבר שני, אני מכיר את הטרקטורון המדובר מכיוון שהוא חונה מול הבית שלי...
במידה והבוכנה שלמה, חבל להחליף אותה, את המיסבים כן, את האטמים אולי, אבל את הרינגים? רק אם הם נפצעו,
לחרוט את הצילינדר? בשביל מה???
שיפוץ גל ארכובה חובה, כיוון שהוא באמת עבר טראומה.
יקיר, תעשה טובה תפסיק לתקוף אחרים, זה מוריד מערכך.
|
קודם כל תראה לי שתקפתי אותך...
אם אתה חושב ככה אני מצטער, אני סך הכל אומר שאל תגיב בנושאים שאתה לא מבין בהם כי הוא יכול לעשות את מה שאמרת ואז לאכול אותה.
עכשיו אם אתה מבין תגיד לי למה המיסב נשחק אם אתה מבין בזה...
כן צריך להחליף את הרינגים ואפילו את הבוכנה, מי שפותח מנוע ולא משפץ את מה שצריך על הדרך הוא ממש אידיוט סליחה על הביטוי, שפותחים מנוע צריך לחרוט את הצילינדר כי אי אפשר להחליף רינגים בלי לעשות חריטה (האונינג) אחרת הרינג החדש ישבר כי יש שחיקה לא אחידה(תמיד).
עכשיו אני יענה על השאלה ששאלתי אותך לענות עליה, המיסב נשחק ונתפס ביגלל שהוא התחמם על יתר המידה, ולא רק הוא יתחמם אלא כל המנוע שזה כולל הבוכנה, ובוכנה עשוייה מאלומיניום לרוב ואלומיניום מתעוות בחום, אם הוא לא יחליף את הבוכנה ישמעו רעשים, אני לא אומר שהבוכנה בטוח זקוקה להחלפה, צריך לבדוק אותה היטב, וגם אם היא ניראית לעין במצב טוב זה יכול להטעות מכיוון שמספיק שיהיה עיוות שלא ניראה לעין, הבוכנה עלולה להתפס או לשחוק את הצילינדר עם הרינג ביחד מהר מאוד.
בנוסף לתגובתי הקודם צריך להוסיף גם בדיקה לגל ארובה אצל חרט.
ועוד משהו את המיסבי טלטל יש להתאים אותם אצל חרט שיתאים אותם היטב לגל ארובה ויחרוט או יאזן אם צריך את גל הארובה(קראנק).
יקיר.
נערך לאחרונה ע"י yakir1111 בתאריך 28-02-2008 בשעה 18:03.
|