
17-04-2008, 19:33
|
 |
|
|
חבר מתאריך: 29.08.05
הודעות: 4,663
|
|
היא חוסמת אותו כשאתה מדווח על גניבה, באותה מידה היא מבטלת גם את הSIM שלך.
אני מאמין זה כדי שלא תהיה מגמת גנבות גדולה יותר, ועל מנת לא לאפשר לאותם גנבים "להנות" מהמכשיר מה שבעקיפין יכול לתת לגיטימציה.
היא לא יכולה לדעת לפי מכשיר אלא לפי כרטיס SIM, אם הוא משתמש בכרטיס שלך, ניתן יהיה לדעת.
צריכים לפנות למשטרה וכו', אבל זה אפשרי.
(מראש, אל תבנה על זה.. אין לזה סיכויים טובים..)
|