|
|
||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
| ||||||||
| צפה בתוצאות הסקר: מי לדעתך ראוי להיקרא ה'שוקולד הישראלי' ? | |||
| נשיקולדה - הסודוקו של עולם השוקולד |
|
3 | 13.64% |
| סדרת שווצריה הקטנה |
|
2 | 9.09% |
| # שוקולד פרה על שלל הוריאציות המוזרות שלו |
|
15 | 68.18% |
| אוורסט - שוקולד אוורירי |
|
0 | 0% |
| פסק זמן / כיף כף / טעמי ושאר חברים |
|
8 | 36.36% |
| רוזמרי לסוגיו השונים |
|
3 | 13.64% |
| קרוקנט |
|
1 | 4.55% |
| שוקולד לבן (תחילת שנות ה 80, על העטיפה צילום של שדה פרחים) |
|
1 | 4.55% |
| לא אוכל כאלה, בשבילי רק שוקולד בוטיק... |
|
0 | 0% |
| הכי ישראל זה להביא טובלרון מהדיוטי פרי |
|
1 | 4.55% |
| סקר מרובה-בחירות מצביעים: 22. אינך רשאי להצביע בסקר זה | |||
![]() |
«
לאשכול הקודם
|
לאשכול הבא
»
|
|
|
כלי אשכול | חפש באשכול זה |
|
|
|
|
|
![]() |
| כלי אשכול | חפש באשכול זה |
| מצבי תצוגה | דרג אשכול זה |
|
|