
02-06-2008, 23:10
|
|
תחמושת בע"מ
|
|
חבר מתאריך: 09.03.04
הודעות: 27,747
|
|
|
אוי אוי... פתחת פה תיבת פנדורה שקשה לי ללחוץ על המכסה שלה כדי לסגור אותו !.....
אגב לידיעתך - השנה היו לפחות שלושה מקרי דקירה !
ומה לעשות... הם מכתיבים לנו את אורך החיים לא רק ביריד זה או אחר לא?..
ודי !.... אני סותם את הפה !!!... בחיי!!!... נשבע !!!
|