אכלתי שם לפני איזה חצי שנה אני חושב שקשוקה מצויינת באמת , מוגשת עם לחמים טובים אחלה של ארוחה D: ואני אחד שבאמת אוהב שקשוקה וכן , היא עברה את המבחן שלי
" ... What The Story ? Morning Glory ! ... "