14-06-2008, 19:55
|
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
|
|
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
|
|
גם אם הבוחן יעביר אותך מתחת לבור אתה תכשל בזיהום אוויר, כי בורח גזי פליטה וזה משבש את הקריאה של גזי הפליטה.
תתקן את זה.
פנה לאגזוזן ותתייעץ איתו, אתה יכול לתקן רק את החלק הרקוב, רק קח בחשבון שלא תוכל לדעת כמה זמן זה יחזיק , ואם זה יהיה לך שווה לתקן במידה ואחרי מן מה כל הדוד יתפרק.
חבל לחכות פעמים בתור, ולשלם שוב על בדיקה נוספת, תקן את כל מה שנמצא כלא תקין ועלול להכשיל אותך, שתהיה מוכן תיגש לטסט.
יש אנשים שמתקנים בצורה חאפרית רק כדי שיעברו טסט ולא חושבים קצת על ההשלכות.
למשל צמיגים, יש כאלה שמכשילים אותם בטסט על צמיגים, ואז הם קונים צמיג משומש שמרוח בשמן מנוע כדי שיראה חדש, אוקי זה יעבור טסט כי זה רק ניראה חדש, אבל מה עם הבטיחות?, שיום אחד הצמיג עלול להתפקע ולגרום לתאונה חמורה.
אגזוז חשוב לא פחות מצמיגים, אתה יודע שגזי הפליטה שנפלטים מאמצע האגזוז חודרים לתא הנוסעים? וזה מסוכן לנשימה ועלול ליגרום לשיתוק ואף מוות, לא מזמן קרה מיקרה בארץ, שגזי הפליטה חדרו לתא הנוסעים וזוג שהיו ברכב מתו במקום.
אני מדבר בכללי ולא ספציפי אליך, שלא להזניח דברים חשובים ברכב, טסט נועד לאתר ליקויים בטיחותיים וחשובים ברכב, וצריך להתייחס לזה כמשהו אישי ולא רק העיקר "יופי עברתי טסט".
יש לך חור באגזוז וגזי הפליטה כעט חודרים לתא הנוסעים, קח בחשבון שזה מאוד רעיל לנשימה, גם אם יעבירו אותך עם החור הזה טסט, אתה עלול לסבול מזה.
בהצלחה בטסט וקחו בחשבון את מה שרשמתי.
איזה רכב יש לך? כדי שאוכל להעריך את עלות החלפת הדוד/תיקון החלק הרקוב.
יקיר.
נערך לאחרונה ע"י yakir1111 בתאריך 14-06-2008 בשעה 20:05.
|