
20-09-2008, 06:53
|
 |
|
|
חבר מתאריך: 02.06.07
הודעות: 6,581
|
|
אין אוכל ישראלי?
....אז זה שאנחנו אוכלים אחד את השני - בטח גם על זה תגיד שלא המצאנו את זה? אולי, אבל אפילו באפריקה השחורה כבר אוכלים "OSSEM INSTANT WHITE MAN SOUP", ורק אצלינו הקוטריי והקניבליזם עדיין באופנה!
|