18-10-2008, 00:04
|
|
|
חבר מתאריך: 26.10.04
הודעות: 282
|
|
מיצובישי לנסר עם גיר רציף...
היום עשיתי נסיעת מבחן במכונית - לנסר החדשה עם מנוע 1800 וגיר רציף.
המכונית נוסעת, מאיצה ואפשר לנהוג במצב אוטומי או במצב טיפטרוניק שבו ניתן להעלות או להוריד מהלכים ידנית (יש שבע נקודות קבועות על הרציף מקבילות להילוך ראשון עד שביעי).
2 דברים הפריעו לי במכונית:
המכונית רועשת - נישמעים רעשי רוח וצמיגים בעוצמה מעבר למה שאני רגיל במכוניות אחרות, וזה מורגש ומפריע. בידוד הרעשים של המכונית דורש שיפור רציני.
ודבר שני - בהאצה בעליה קלה וכל פעם שהמנוע צריך להתאמץ - שומעים קולות טרטור לא סימפטיים מהגיר. המכונית חדשה עשתה פחות מ- 2000 ק"מ. נציג המכירות טוען שזה נורמלי ונובע מהתאמת ההילוכים למאמץ הנידרש - החלקת החגורה על הקונוסים למצב הנחוץ לתנאי המאמץ והדרך.
אם יש למישהו בפורום מידע ונסיון עם מכוניות בעל גיר רציף - אודה על התייחסות לנושא, כולל צפי תקלות בגיר רציף, מידת אמינותו ואורך חיים מקובל לגירים כאלו.
תודה לעונים.
בסופו של דבר קשה לי להחליט. אני מחפש מכונית משפחתית חדשה ואמינה - מעדיף יפנית, במחיר של כ- 120K לקורולה גיר רובוטי בעייתי, למיצובישי גיר רציף אניגמטי. יש המלצות?
נערך לאחרונה ע"י YoramC בתאריך 18-10-2008 בשעה 00:07.
|