20-03-2009, 07:57
|
|
|
|
חבר מתאריך: 12.05.05
הודעות: 2,914
|
|
אתה מדגים בדיוק את הכשלון של הצבא ללמד את אנשיו איך להתייחס לנשק.
אתה זוכר את סדרת הפעולות שאתה עושה בנשק, ואף אחת מהן לא קריטית לעניין פריקתו.
פריקת נשק היא תהליך קטן שמיועד להביא את מפעיל הכלי לידיעה מוחלטת שבכלי אין כדור.
במילים אחרות- תהליך שהופך את כלי הנשק לבזנ"ט בוודאות.
כדי לעשות זאת עליך לסלק את מקור התחמושת (מחסנית) ולבסוף גם לבצע עם כלי הנשק פעולת חליצה ופליטת תרמיל, כמו אחרי ירי, משום שכך אתה יודע שאין כלום בבית הבליעה.
מה לעשות, שכדי לבצע פעולת חליצה ופליטה, אתה חייב לעשות משהו שקוראים לו "דריכה", כי ככה בנוי הכלי (מכונה מטומטמת כבר אמרנו?).
כדי להתגבר על אפשרות של תקלת חליצה\פליטה מוסיפים ביצוע של עוד דריכה (או שתיים- מכאן נולד ה"שלושה שקשוקים") וכך מגיעים למצב שבו המחסנית מופרדת מן הנשק (לא ייכנס כדור חדש) ובית הבליעה ריק (לא נשאר כדור מלפני כן).
עכשיו כדי לנצור M16 צריך שיהיה דרוך, ניתן להגדיר שלא נוקרים אלא פשוט לאחר בדיקת בית הבליעה נוצרים.
הרבה מלל שבהדגמה עם כלי מול העיניים מתבהר מייד.
למתמידים הצלחה וברכה.
_____________________________________
אם אתה מחזיק ביד ענף זית דק, כדאי מאוד שביד השנייה תהיה לך חרב חדה וגדולה.
(הפרשנות שלי לרעיון שמאחורי סיכת המ"מ)
"שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר לפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כהלכה ומשיב כעניין, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע אומר לא שמעתי, ומודה על האמת. וחילופיהן בגולם.;" מסכת אבות- פרק ה', משנה ז'
|