
07-06-2009, 23:36
|
|
|
|
חבר מתאריך: 01.01.09
הודעות: 5,552
|
|
|
הנך לא מדייק בלשון המעטה
ציטוט:
|
במקור נכתב על ידי קגנס
באשכול ההוא נטען נגדך שהטענה כי האמירה שאימא פלסטינאית בהכרח תשמח על כך שבנה נהרג היא הכללה סטראוטיפית (על הקשר בין סטריאוטיפים שליליים וגזענות לא נדון שוב, אני מקווה). כאן אתה מציג מקרה בודד כתמיכה לסטראוטיפ. זה נכון בערך כמו ההיקש הלוגי הבא:
אמנון הוא פרסי
יש כמה פרסים קמצנים
אמנון קמצן
|
הנך מצטט מהדברים שכתבתי שאם פלסטינאית שולחת את בנה למות בשמחה. חברת במקרה הזה למישהו אחר שגם טען את אותה טענה.
חפשתי ולא מצאתי מקום שבו ציינתי במפורש דבר כזה.
לראייה, קבלת ציטוט של אחד הטוקבקים שכתב חבר אחר בפורום (לוקלוק) ,
B]סילפת את דבריו
בתגובה להודעה מספר 21 שנכתבה על ידי hamora שמתחילה ב "[QUOTE=rubber_duck]איפה פה..."
הוא לא אמר שהנשים הפלסטינאיות שמחות על מות בניהן השאהידים משום שהן פלסטינאיות. אלא שזה מה שפלסטינאיות עושות. זו אמירה שיש בה אמת לאמיתה.
סביר להניח שנשים אלה גם מצטערות על מות בניהן, אבל העצב (כמעט ) תמיד מהול שם בשמחה גלויה.
בלי הכללות - אין אפשרות לדון באף קבוצת אוכלוסייה , אלא בפרטים. זה מעקר כל דיון פוליטי מתוכן. לכן השאלה היחידה היא האם הטענה רלוונטית למרבית האוכלוסייה הפלסטינית המדוברת והתשובה היא כן. נכון , יש פלסטינאיות שאינן שמחות על הקרבת בנם, חבל ש - 90% מהפלסטינאיות מוציאות שם רע לכל היתר..[/B]
לעניין המשוואה המגוחכת שהבאת: באותה צורה אפשר גם להוכיח שאפס שווה לשבע. אם תרצה אוכיח לך זאת.
העלתי את הנושא שוב מכיוון שבהחלט כבר מצטייר סטריאוטיפ של אם פלסטינאית בזכותן ( או בגנותן) של אותן אמהות שלא מצרות על הקורבן המוקרב על מזבח אותה פאנטיות של החמאס.
מה שעוד בלט לעיין הוא התלבושת "המיוחדת" , חגיגית משהו , של החמאס בבגדיה.
ברור לכל כי נעשה שימוש ציני של החמאס באותה אשה אומללה , ועל כך כתבתי כבר בעבר.
|