16-09-2009, 12:58
|
|
מנהלת בע"ח, מטיילים ותרמילאים
|
|
חבר מתאריך: 01.01.06
הודעות: 53,831
|
|
קמפיין "כחול לבן" תופס תאוצה
בעקבות הקמפיין שרץ לאחרונה על מרקעי הטלוויזיה של כולנו, מוסיף משרד התמ"ת לשלב את הקמפיין במגוון מקומות ועל אובייקטים יוצאי דופן.
סיון כהן
המקום האחרון והמפתיע בו הופיע קמפיין "אם זה לא כחול לבן - זה לא עובד" הוא בניין הנאסד"ק בכיכר הטיימס בניו יורק. עוברים ושבים שביקרו במקום ביום ב' בשעות אחר הצהריים הופתעו לגלות את דגל ישראל וסלוגן הקמפיין מתנוססים על בניין הנאסד"ק.
התמונה באדיבות משרד התמ"ת
ההקרנה על בניין הנאסד"ק ממשיכה את הקמפיין המיוחד, במסגרתו נצבע מטוס "אל על" בירוק.
הקמפיין יימשך עד ערב ראש השנה.
_____________________________________
|