08-06-2005, 23:04
|
|
|
חבר מתאריך: 16.08.03
הודעות: 531
|
|
..
תשמע אני לקוחה של סלקום היה לי בהתחלה מכשיר E398 שלכל הדעות הוא מכשיר מצוין
רק יש לו בעיה אחת וענקית שנקראת סנכרון הוא פשוט סרב להסתנכרן היה אפשר להשתמש בו
רק כdisc on key אבל אני לא שתקתי אפילו לרגע אבל גם לא צעקתי אפילו פעם אחת רק הסברתי
להם את הבעיה וביקשתי פיתרון.
כעבור שלושה חודשים מרגע רכישת המכשיר הם הבינו (סלקום) וגם מוטורולה עצמה שיש בעיה במכשיר
ולכן על חלק מהמחשבים הוא לא יסתנכרן
ועם המידע הזה הלכתי לסלקום הם ישבו וביררו עם כמה גורמים והוחלט לתת לי שתי אופציות
אופציה ראשונה: להישאר עם המכשיר ולקבל הטבה בזמן אוויר
אופציה שניה: לבטל את העיסקה ולעשות עסקה חדשה על מכשיר אחר
אני לא הססתי לרגע והלכתי על האופציה השניה, הם נתנו לי לבחור מכשיר אחר מבין 3 מכשירים
1. i-jam
2. 6630
3. p910i
אני בחרתי בטלפון P910i מכמה סיבות: האחריות של המכשיר ניתנת ע"י סלקום ולא חברת צד
שלישי הוא משלב טלפון ומחשב כף יד, יש לו מיקלת מובנת ומערכת הפעלה בקוד פתוח.
בקיצור שווה ללחוץ על החברות אבל תמיד לעשות את זה עם שכל ולא לצעוק כמו בשוק כי החוכמה
היא לגרום להם לרצות לעזור לך
מקוה שעזרתי ענבר
|