
06-01-2010, 22:56
|
 |
|
|
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 3,819
|
|
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי רומק שמתחילה ב "הודעה מבהילה שקראתי אתמול: בת"א רוצים לצמצם את קווי האוטובוס אך להגדיל תדירות"
מוקדם מידי לדעת.
קווים ארוכים יותר, אינם אומרים שבהכרח תגיע לאט יותר, או שכל הקווים יהיו ארוכים יותר.
כמו כן, מחצית מהזמן "ההגעה בתח"צ הוא המתנה לאוטובוס. העלאת התדירות תקצר משמעותית אז זמן ההמתנה, ואת הזמן הכולל להגעה ממקום למקום. כלומר, שירות טוב יותר.
העיקרון, על רגל אחת, בתכנון תובלה מודרני: הפרדה בין קווי אורך וקווי רוחב. כך שתוכל להגיע לכל נקודה בשני אוטובוסים לכל היותר. אחד על ציר ה-X והשני על ציר ה-Y.
אני לא שמח לרכבת קלה. אני בעד רכבת תחתית מלאה. ולכן, כל עיכוב הוא לטובה.
לרכבת תחתית יש את היתרונות הבאים על רכבת קלה:
1. היא תת-קרקעית - לא תופסת מרחב בשטח העיר.
2. יכולה לשמש לפיתוח נדל"ן תת קרקעי: מחסנים, מצבורים, משרדים זולים, תעשייה קלה, ואולי אפילו מלון זול (או מלון צינורות). חניונים תת קרקעיים גדולים. כך, לשחרר הרבה נדל"ן יקר על פני השטח, שישמשו לדברים שונים ומוזרים - כגון שטחים ירוקים ??
3. המנהרות נחפרות מראש, עמוקות מספיק כדי שישמשו כמקלטי נשורת גרעינית, ויכילו בתי חולים.
4. עם חפירות מנהרות הרכבת, אפשר יהיה גם לחפור קטקומבות לפתרון בעיית הקבורה במרכז.
_____________________________________
"כדי להכות באויב יש למלא את החיילים בחימה [על האויב]"
על החיילים להאמין בצדקת הטיעון למלחמה".
סון טסו - אומנות המלחמה
|