23-02-2011, 08:29
|
|
|
|
חבר מתאריך: 02.06.07
הודעות: 6,168
|
|
לא בהכרח
במסוק מאוייש החייב לטוס בעיקר קדימה, וכן יש לו מרכז כובד משתנה בהתאם להעמסתו, אכן יש העדפה לתמרון תוך טיסה קדימה. במסוק זעיר המונחה מרחוק, המטעד האופטי משמש כמקור מידע חזותי לניהוג מרחוק, וניתן לסובבו לאחור בנקל, כך שניתן להפוך את כיוון הטיסה ב-180 מעלות ללא סיבוב גוף המסוק. מבחינת קושי בניהוג - אין כל קושי, ואילו שימוש בשני רוטורים אכן מנצל טוב יותר את כוח המנוע, לעומת מסוק "רגיל" המפנה חלק לא מבוטל מהאנרגיה למניעת סבסוב.
היתכן וכוונתך הייתה לשוני שביציבות הארכית של מסוק עם שני רוטורים בטנדם, מול מסוק עם רוטור יחיד ורוטור זנב מייצב, מול מסוק עם שני רוטורים קואקסיאליים, מול מסוק עם שני רוטורים מסוג משתלב (INTERMESHED)?
נערך לאחרונה ע"י DZZ בתאריך 23-02-2011 בשעה 08:34.
|