
05-06-2012, 09:31
|
|
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
|
|
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,778
|
|
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי רומק שמתחילה ב "קשיי לידה זה נכון לחברות שציינת שהתחילו מאפס-כלומר גם הקמת תשתית לרבות אנטנות"
אתה צודק לחלוטין שאם הבעייה בניודים זו אשמתן של החברות החדשות, אז זה אומר שהן לא נערכו טוב.
אך שים לב - העובדה שבעיות הניוד התרחשו בשתי חברות שונות, שלהן מערכות נפרדות, שנכתבו כל אחת בנפרד, על פי אותו תקן (שמערכות דומות נכתבו לפיו בעבר, כי ניוד מספרים זה לא משהו חדש), ובשתיהן יש את אותה הבעייה, זה קצת.. אממ.. חשוד.
אבל אם בעיות הניוד לא באשמתן (או בעברית: אם ההליך הטכני הזה, שאמור להיות אוטומטי, הוכשל בכוונה על ידי חברות עושקות לקוחות, שהן, לצערנו, צד בעניין), ו 95% מהעומס על המוקדים, ושאר צרחני הרשת, נובע בגלל בעיות הניוד (הנחה סבירה; עוד אין חשבונות טלפון עם חיובים שגויים שאפשר להתלונן עליהם, נכון?), ובכן... לא את החברות החדשות צריכים לתבוע. לא?
|