
10-02-2006, 13:47
|
 |
|
|
חבר מתאריך: 20.12.03
הודעות: 1,613
|
|
|
בעיה במציאת קוארדינטות
שלום לכולם,
אני בונה משחק בפלאש, הוא בנוי ככה:
Tank- שם של מופע סמל טנק
CannonR- שם של מופע סמל תותח (הוא הבן של wTank)
Mortar- שם של מופע סמל פגז
כל פעם שהמשתמש לוחץ על ctrl אמור לעוף פגז מתוך התותח. הבעיה שלי היא שאני לא מצליח
למקם את הפגז באותו מיקום של התותח... אני חושב שהבעיה נעוצה בעובדה שהפגז נמצא
מחוץ למופע tank בניגוד ל CannonR שנמצא בתוך, ולכן למיטב הבנתי ציר ה X;Y של CannonRשונה מהציר של הפגז Mortar. הנה הקוד שהשתמשתי בו בתוך ה onclipevent(load) של הפגז:
this._x=_root.wtank.Cannon._x
this._y=_root.wtank.Cannon._y
השאלה שלי היא איך קובעים את שני האובייקטים להיות על אותו ציר למרות שהם לא באותה רמה? (אני לא מעוניין לשים את הפגז באותה רמה של התותח)
_____________________________________
"אין מה למהר כי אין לאן להגיע"
|