14-09-2005, 22:45
|
|
|
|
חבר מתאריך: 30.04.05
הודעות: 1,164
|
|
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי מוקד שמתחילה ב "לא לדעת להוכיח משפט שאתה משתמש בו זה ממש לא יפה...(ברמה תיכונית...)"
אתה צודק גם אני אמרתי כך במיוחד בתחום הנגזרות
זה מעצבן ולפעמים (לרוב) אם אתה מבין גם למה זה כמו שזה אתה מבין את זה הרבה ,הרבה יותר טוב .
אבל מצד שני כדי לאפשר לך להוכיח כל דבר למה הוא כמו שהוא ,אתה צריך לפעמים לעבור על כל ההיסטוריה המתמטית ולחפש שם בתוך השורשים הקדומים או תחומים אחרים שבכלל שלא תמיד צריך אותם.
וזה בזבוז זמן מבחית משרד החינוך ,שמטרתו היא לייצר "עובדים" שיודעים לייצר ולא היסטוריונים מתימטיים .
וגם בזבוז זמן מבחינה התפתחות עולמית ש"רצה" מהר מאוד וקשה לחזור כל פעם למה החוק הוא כמו
שהו, כך שמלמדים את הדור הצעיר לקבל את זה כמו שזה
כך או כך עם עליית הרמה גם תתחיל להבין למה זה כמו שזה
*כל זה על פי מה שידוע לי ,מה שמלמדים ברמת כיתה יא-יב אולי עצלך זה שונה
_____________________________________
Sapere aude
נערך לאחרונה ע"י BingoX בתאריך 14-09-2005 בשעה 23:08.
|