10-09-2005, 03:18
|
|
|
חבר מתאריך: 05.09.03
הודעות: 558
|
|
תשובה
אכן יש רמת סיכון מסויימת בכל ניווט, זה חלק מהעניין.
שבילים - בניווט מבצעי אין להסתמך על שבילים, מסתמכים על טוואי שטח בלבד!
כמובן שיש מקומות שאין ברירה וחייבים ללכת על שבילים, מי שניווט בשווצריה הקטנה יודע על מה אני מדבר.. ועדיין מנסים להיות מודעים לטוואי השטח, לספור גאיות, לדעת מתי עוברים נחלים, אוכפים ושאר צורות טופוגרפיות שעל פיהן ניתן לנווט טוב.
בתחילת כל ניווט עוברים תדריך, בו עוברים על כל הסיכונים האפשריים הנמצאים בשטח הניווט בו מנווטים.. החלק ממצוקים תלולים, בולדרים ענקיים וחלקלקים (צומת עמיעד ) ועד לחזירי בר ושאר חיות נחמדות שאפילו עם אמ16 קשה להרוג..
בסה"כ המפקדים מכירים את כל שטחי הניווט, הם בעצמם ניווטו שם במסלול והם מודעים לכל הבעיות שעלולות לבוא, לכל ניווט יש חפ"ק עם חובש ורכב פינוי.. בכל בעיה/פציעה עולים מולם בקשר והם יגיעו לחלץ.
מקווה שעזרתי..
אה ובנוגע לאגרופים.. כשתתגייס תבין שאפשר לעשות הרבה דברים שחשבת שלא תוכל לעשות..
זה גם חלק מהכיף
|