לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 21-09-2005, 22:08
צלמית המשתמש של יוסיפון
  יוסיפון מנהל יוסיפון אינו מחובר  
מנהל פורומי צבא ובטחון, מילואים והלוחות
 
חבר מתאריך: 07.04.02
הודעות: 23,839
Facebook profile Follow me...
המלצה הוקמה העמותה להיסטוריה תעופתית בישראל

הוקמה העמותה להיסטוריה תעופתית בישראל
היוזמה להקמת העמותה התחילה לרקום עור וגידים. היום נפגשנו בבית חיל-האוויר בהרצליה לכנס היסוד של העמותה. במפגש נכחו כעשרים איש חלקם חוקרי תעופה מוכרים וחלקם פחות.
השאלות שעלו בכנס היו מהן מטרות העמותה? והאם בכלל יש צורך בעמותה למימוש מטרות אלו (או שאפשר להסתפק בגופים אחרים תחת מכונים או עמותות קיימות)?
לאחר שהוברר כי יש צורך בעמותה (לצרכי ניהול כספים והיות כי גופים קיימים לא יוכלו לתפעל ארגון שכזה תחתם), הוחלט על הקמת עמותה חדשה.
כצוות היגוי להקמת העמותה נבחרו טל ענבר ואבינועם.
העמותה עוד לא הוקמה בפועל, כרגע נדרש מהלך בירוקרטי של רישום העמותה. לצורך כך אנחנו מנסים לאתר עו"ד שהוא גם איש צ"א או שיהיה מוכן לעשות זאת בשכ"ט מופחת.

מטרות העל של העמותה כפי שגובשו:
  1. מיסוד מחקר התעופה בישראל בכדי למנוע אבדן של היסטוריה תעופתית (צבאית ואזרחית כאחד).
    • ריכוז חומר בנושאי תעופה - סריקה והעברה למדיה דיגיטאלית (חומר שנמצא בארכיונים פרטיים וגם חומר שכבר פורסם).
    • יצירת מאגר מידע ומשאבים לגבי חוקרי ומחקרי תעופה בישראל (ובשלב שני גם בעולם) :
      • יצירת אינדקס/קטלוג שיכלול מידע:
        • אילו חוקרים חוקרים איזה תחום.
        • איזה חומר נמצא אצל כל חוקר.
      • יצירת שיתוף פעולה עם:
        • חוקרים
        • אירגונים אחרים שעוסקים בתחום (כמו מכון פישר, מוזיאון חיל-האוויר, ענף היסטוריה בח"א, עמותת חה"א וכו'), כולל אירגונים מחו"ל.
        • גורמי תיקשורת. פירסום ויחסי ציבור.
    • שיחות עם ותיקי חיל-האוויר והתעופה בארץ (במקביל לפרוייקט "אבירי הרוח" של המוזיאון).
    • סיוע לגופים קיימים (ענף היסטוריה ומורשת, מוזיאון ח"א, המועצה לשימור מבנים ואתרים ואחרים) בהגשמת מטרותיהם (למשל סיוע באיתור כלי טייס ורכישתם, קשרי גומלין עם מסדות, ארגונים, ארכיונים בחו"ל וכד').
  2. ארכיאולוגיה תעופתית.
    • שימור אנדרטאות ומטוסים ש"מפוזרים" במקומות שונים.
    • שימור אתרים הקשורים במורשת התעופה בישראל.
    • איתור מטוסים ומוצגי תעופה.
    • ריכוז מידע על הנ"ל (כמו פרטי המטוס - זה כולל מס' יצרן, מספרי זנב, מסחא"א, מסחצ"א ומסצ"א, הסיפור שלו וכו')
  3. עשיית נפשות למורשת התעופה בישראל, בדגש על בני נוער.
  4. הפצת המידע אירגון ימי עיון, כנסים, הרצאות ופירסומים.
  5. גיוס כספים לצורך כל הנ"ל.
_____________________________________
אני כותב רק מה שאני יודע, או שאני חושב שאני יודע ואם אין לי מה להוסיף - אני שותק, מקשיב ולומד!
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
© יוסיפון - על כל האמור בהודעה זו חלים כל כללי זכויות היוצרים הקבועים בחוק. לשם קבלת הרשאה להעתקה או לשימוש במידע יש לפנות אלי לדוא"ל yossifoon@fresh.co.il


נערך לאחרונה ע"י יוסיפון בתאריך 22-09-2005 בשעה 12:43.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 22-09-2005, 07:56
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
סמנטיקה....
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי יוסיפון שמתחילה ב "הוקמה העמותה להיסטוריה תעופתית בישראל"

מטרות העל של העמותה כפי שגובשו:

  1. למנוע אבדן של היסטוריה תעופתית (צבאית ואזרחית כאחד) - (אולי עדיף - מיסוד מחקר התעופה בישראל - אנחנו לא מתיימרים להיות מחלקת אבדות ומציאות...).
    • ריכוז חומר בנושאי תעופה - סריקה והעברה למדיה דיגיטאלית (חומר שנמצא בארכיונים פרטיים וגם חומר שכבר פורסם).
    • יצירת אינדקס/קטלוג שיכלול מידע:
      • אילו חוקרים חוקרים איזה תחום.
      • איזה חומר נמצא אצל כל חוקר
    (יחד עם הסעיף הקודם אפשר לתת לזה כותרת - יצירת מאגר מידע ומשאבים לגבי חוקרי ומחקרי תעופה בישראל (אולי גם בעולם?))
    • יצירת שיתוף פעולה עם (במקום שיתוף פעולה - קשרי גומלין):
      • חוקרים
      • אירגונים אחרים שעוסקים בתחום (כמו מכון פישר, מוזיאון חיל-האוויר, ענף היסטוריה בח"א, עמותת חה"א וכו'), כולל אירגונים מחו"ל.
      • גורמי תיקשורת. פירסום ויחסי ציבור.
    • שיחות עם ותיקי חיל-האוויר והתעופה בארץ (במקביל לפרוייקט "אבירי הרוח" של המוזיאון).
    • סיוע לגופים קיימים (ענף היסטוריה ומורשת, מוזיאון ח"א ואחרים) בהגשמת מטרותיהם (למשל סיוע באיתור כלי טייס ורכישתם, קשרי גומלין עם מסדות, ארגונים, ארכיונים בחו"ל וכד')
  2. ארכיאולוגיה תעופתית.
    • שימור אנדרטאות ומטוסים ש"מפוזרים" במקומות שונים.
    • שימור אתרים הקשורים במורשת התעופה בישראל
    • איתור מטוסים ומצגי תעופה (הכוונה בטח למוצגי...).
    • ריכוז מידע על הנ"ל (כמו מספר המטוס המקורי, הסיפור שלו וכו') (במקום מספר המטוס - פרטי המטוס - זה כולל מס' יצרן, מספרי זנב, מסחא"א, מסחצ"א ומסצ"א)
  3. קירוב בני נוער לתחום התעופה בכלל והיסטוריה של התעופה בישראל בפרט (במקום קרוב בני נוער - אולי כדאי להכליל - עשיית נפשות למורשת התעופה בישראל).
  4. אירגון ימי עיון, כנסים, הרצאות ופירסומים.
  5. גיוס כספים לצורך כל הנ"ל.
עכשיו צריך לדרג אותם מבחינת סדרי עדיפויות...

צחי
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 22-09-2005, 11:47
צלמית המשתמש של יוסיפון
  יוסיפון מנהל יוסיפון אינו מחובר  
מנהל פורומי צבא ובטחון, מילואים והלוחות
 
חבר מתאריך: 07.04.02
הודעות: 23,839
Facebook profile Follow me...
סירקין אמור להיות באמת פרוייקט נהדר
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי יסעור שמתחילה ב "צריך לבדוק שיש לנו את היכולות לטפל בעניין הזה"

אבל יש הרבה קשיים ביישום עד שנגיע שם לתוצאות. ובנוסף, אחרי הכל, אנחנו עלולים ליפול על "צ'יזבאט אווירי" כמו שאמר אלי אייל.
אני מציע ללכת על פרוייקט ראשון קצת יותר פשוט כמו, באמת, שידרוג של מטוס באנדרטה. השידרוג יכלול את כל האמור במטרות הנ"ל (צחי אני מקבל את הערותיך ותיקוניך, תודה.) :
  • יצירת קשר עם הרשות המוניציפאלית שבתחומה נמצא המטוס.
  • איסוף מידע על פרטי המטוס - זה כולל מס' יצרן, מספרי זנב, מסחא"א, מסחצ"א ומסצ"א. סיפורו של המטוס או מבצעים בהם השתתף. סיפור האנדרטה (לכבוד מי הוצבה, סיפור חייו, סיפור נפילתו וכו'. הכל בדגש על נושא האווירי).גיוס תקציב או משאבים.
  • שיפוץ המטוס וסביבתו, תוך דגש על אוטנטיות מרבית, ייתכן שתידרש צביעה.
  • הצבת שילוט מסודר במקום או בנוסף לשילוט הקיים . השילוט יכלול לוגו של העמותה.
  • רישום של כל הפרטים הנ"ל באתר מרחב אווירי ופה באשכול המטוסים באנדרטאות.
  • הוצאת "הודעה לתקשורת" ויזימת כתבות בעיתונות (עדיף מדיה טלוויזיונית). דגש בהודעה על כוונה לפרוייקטים ופעילויות נוספות של העמותה, הכנת נציגים שיוכלו להתראיין, הדגשת קיומה של רשימת כל המטוסים שמפוזרים כך בארץ, מטרות העמותה ("ראינו שההיסטוריה יורדת לטמיון והחלטנו לקחת יוזמה...") וכו'.
אם כל הנ"ל יצליח נוכל להגיע להכרה שתאפשר המשך עבודה על פרוייקטים גדולים יותר.
אני מציע לבחור מטוס האזור המרכז או שהנגישות אליו פשוטה (כלומר לא בתוך חצר גן ילדים בקיבוץ) כך שיוכלו להמליץ עליו במדורי הטיולים לסופ"ש.
כדאי לבחור מטוס שמצבו קשה כך שהשיפוץ יבלוט לעיין.
רעיונות:
  • הנורד ביער חולדה. נראה לי הבחירה הטובה ביותר בשל מיקומו, מצבו וזה שניש עליו מידע מסויים.
  • הפוגה בגבעתיים.
  • המטאור בנווה ים.
  • המיסטר מרחובות.
  • אני לא מציע את הנורד ממושב ירחיב בשל מצבו הנוראי וכן כי אני צופה גניבות נוספות של גנבי מתכת.
(מי שלא יודע על מה אני מדבר שיקפוץ לאשכול הרלוונטי)
_____________________________________
אני כותב רק מה שאני יודע, או שאני חושב שאני יודע ואם אין לי מה להוסיף - אני שותק, מקשיב ולומד!
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
© יוסיפון - על כל האמור בהודעה זו חלים כל כללי זכויות היוצרים הקבועים בחוק. לשם קבלת הרשאה להעתקה או לשימוש במידע יש לפנות אלי לדוא"ל yossifoon@fresh.co.il


נערך לאחרונה ע"י יוסיפון בתאריך 22-09-2005 בשעה 11:50.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 22-09-2005, 13:04
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
יוסיפון - אין לך מושג במה מדובר...
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי יוסיפון שמתחילה ב "סירקין אמור להיות באמת פרוייקט נהדר"

לשפץ מטוס זה מקצוע ומיומנות שפשוט אין לנו (או לרובינו).

צריך בשביל זה סדנה, כלים (למשל כדי לעשות כיפופי לפח שהוא גם לא "סתם" פח).
זה לא תותח שמורידים ממנו חלודה ומוסיפים קצת צבע... זה חלקים שעברו טראומה וקורוזיה שעם טיפול לא נכון יכולים גם לגרום לאסון (נגיד אם אתה מחליש את המבנה ע"י הורדת לוח פח שעוד איכשהו תומך במבנה רקוב מתחתיו).

זה כמו אינסטלטור - מפרק את הברז ומגלה שצריך להרוס את הקיר...

ולגבי צביעה - יש יחידה בח"א (מחלקה ביא"א) שעושה גם סיבובי צבע באנדרטאות....

זה פשוט מאד לא מעשי....

(צור קשר עם יואב אפרתי שהוא מנהל יחידת הנדסת מבנה ואל-הרס באל-על והוא יספר לך מה זה אומר, ואולי יספר גם על המוסטנג שנמצא באל-על לטובת השיפוץ, אחרי שהמוזיאון לא הצליח לעשות זאת עם המשאבים שלו).

לגבי האנדרטאות ככלל - זה רעיון לא רע לרכז חומר על האנדרטאות, ההרוגים, נסיבות המקרה וכו'.

יש לי גישה לספר "גלעד" של משהב"ט, ואפר להתחיל לתעד אותן ולהמשיך מהרשימה הלאה.
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק


נערך לאחרונה ע"י Soloavia בתאריך 22-09-2005 בשעה 13:06.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 22-09-2005, 09:25
  avinoam19 avinoam19 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.05.05
הודעות: 440
יאללה-אתה בא לשם?
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי Soloavia שמתחילה ב "נתחיל במוסקיטו שבסירקין?"

הרעיון טוב,לגבי פרוייקט ראשון,-הביצוע קצת יותר קשה.
מדובר בהשגת הרבה אישורים ובהרבה תיאומים עם יחידות שונות וגורמים.אני מקווה שיוסיפון נזכר להתקשר למורן,אליו שלחתי את הנ.צ. ושהבטיח שיגש למקום עם מכשור מתאים כדי לתת אינדיקציה ראשונית.
אבל זה שייך לשירשור אחר.לא יזיק לרענן אותו.
גם אני נהניתי אתמול מהמפגש.באתי למטרה מסויימת,שהיא הקמת עמותה שתרכז את כל נושאי המחקר התעופתי ההסטורי בארץ-והמטרה הושגה.נהניתי לפגוש ידידים ותיקים ואנשים חדשים שהמשותף להם הוא האיכפתיות וההתלהבות לנושא.שבתי לביתי בהתרוממות רוח ובהרגשה טובה שיש התקדמות.
עכשיו צריך לצאת לדרך,אהיה בקשר עם טל ועופר ונגבש את כל מה שהועלה אתמול.אל תשכחו שיש גם לבחור הנהלה לעמותה-גוף מצומצם שיזום וינהיג,וכן מוסדות,תחומי אחריות,תיאומים,אישורים ,רישום ותשלום אגרה ומה לא..אכן,הדרך עוד ארוכה,צריך סבלנות ועבודה יסודית כדי לעשות זאת כראוי.
בינתיים,אבקש מכל אלו שנוכחו אתמול להפיץ את הרעיון.לכשתהיה העמותה גוף קיים,נרצה שכמה שיותר אנשים ירצו להתקבל ולהיות חברי העמותה.זה יתן לנו כח ועוצמה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 22-09-2005, 18:37
  general_m general_m אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.02.05
הודעות: 326
שלח הודעה דרך ICQ אל general_m שלח הודעה דרך MSN אל general_m
אמנם סירקין יהווה התחלה מצויינת
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי יוסיפון שמתחילה ב "שימו לב שערכתי את ההודעה..."

אבל לפחות ממה ששמעתי מכם אמש, מדובר במחוסם בירוקרטי גדול מאוד וביישום בעייתי...
לעומת זאת, ישנם על הפרק את המטוסים המוזנחים באנדרטאות ברחבי הארץ.
אמנם אני לא מומחה גדול בעניין שיקום אתרים אבל אני חושב שבאתרים כגון אלה מדובר בצביעה, פינוי צמחיה, ניקיון, וכיו"ב
(אנא תקנו אותי אם קשקשתי שטויות)

לשם מבצע שכזה, אפשר ביום אחד לארגן בעלות לא רצינית כל כך בני נוער בכמות די רצינית, לפרוס אותם באתרים השונים, ובמבצע מאורגן (ומתוקשר) לשפר את פני האתרים השונים.

אני חושב שבכך ניתן לכסות במבצע אחד כמה ממטרות העמותה, וגם ליצור הד נרחב לארגון שקם זה עתה.

לי זה נראה אידאלי בתור יריית פתיחה.
דעתכם?


(רק כשסיימתי לכתוב את ההודעה שמתי לב להודעתו של יוסיפון...אבל היה לי חבל למחוק את מה שכתבתי...)
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 25-09-2005, 21:50
  general_m general_m אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.02.05
הודעות: 326
שלח הודעה דרך ICQ אל general_m שלח הודעה דרך MSN אל general_m
גם אני תהיתי על כך...
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי טל ענבר שמתחילה ב "האם יש חדש בקשר לעו"ד?"

ועוד משהו.
(כתבתי על זה כבר באשכול על האלואטים אבל זה לא זכה ליחס אז אני כותב זאת שוב)

שמעתי מחבר שלי שלומד בהולץ, שמאחר והם מקבלים בזמן הקרוב מסוק קוברה, הם נפטרים מהאלואט (שמצבו לא מאוד נורא) שברשותם, הוא טוען שהוא ייגרס
(לא יודע עד כמה הוא אמין...הוא גם טען שישראל ממשיכה לפתח את הלביא בחשאי בכור בדימונה, ושהוא יהיה מונע בדלק גרעיני)
יש משהו שאנחנו יכולים לעשות עם זה?


ועוד משהו- הוא אמר שהוא שמע מפי מב"ס אחד שבא להרצות להם על כך שבנוסף למטוסי המוסקיטו הקבורים בסירקין, קבור באיזור פתח תקווה (כנראה גם כן בסירקין) מטוס B17. זה אפשרי בכלל?
הוא גם אמר משהו על בז שקבור בנגב אבל זה כבר נשמע מונפץ לגמרי...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 27-09-2005, 15:00
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
המממ...
בתגובה להודעה מספר 19 שנכתבה על ידי Flying-Wing שמתחילה ב "לוגו ושם"

לגבי הלוגו ומרחב אווירי...

א. לדעתי הלוגו אמור לכלול נוצה (היסטוריה) למרות שאין כאן כלל ברזל של חייב ...
ב. מרחב אווירי הוא שמו של עלון הבטיחות של רש"פ. אני חושש מהתנגשות של זכויות
ג. שם האתר - כבודו במקומו מונח. תקרא העמותה "העמותה לחקר תולדות התעופה בישראל" ויקרא לאתר "מרחב אווירי" - מה הבעייה?
ד. ואולי נשאל את פי האתון לדעתה (הכוונה כאן אל אבינועם )
ה. הערה טכנית - עמוס: אולי כדאי לעשות משהו פחות בומבסטי - זה לוגו לא פוסטר

סתם בתור רעיון שקפץ לי עכשיו לראש - מה דעתך על כסת דיו עם כנפיים (טיסה או של סמל ח"א)?
אולי כמו של בואינג - תוסיף גם איזה לווין קטן בשביל ההרגשה של טל?

אנסה לארגן איזה סקיצה הערב...(אני כבר שומע את אישתי).
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #36  
ישן 27-09-2005, 19:44
  avinoam19 avinoam19 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.05.05
הודעות: 440
האתון אומרת
בתגובה להודעה מספר 30 שנכתבה על ידי טל ענבר שמתחילה ב "איזה יופי!"

שהלוגו כפי שהוצע בהודעה מס.17 צנוע ויאה לגבי הלוגו של האתר.
לגבי לוגו העמותה-לא חייב להיות זהה,והכנפיים קצת ענתיקה ומזכירות את ליליינטאל ואת אבות התעופה.לא בדיוק מתאים.יש לנסות ,לפי דעתה של האתון,כנפיים קצת יותר מודרניות.אם אפשר של מטוס,אולי צללית של מטוס,אבל אזרחי. - עמוס?
שם העמותה-כבר הוחלט עליו-"העמותה הישראלית להסטוריה תעופתית".אפשר לשנות קצת ל"העמותה להסטוריה תעופתית בישראל"-אבל לא יותר.
שם האתר-"מרחב אוירי" ישאר כמו שהוא.אם עד עכשיו אף אחד לא צייץ-כנראה שגם לא יצייץ.וזה לא רק לכבודי,אלא לכבוד כל אלה שהתכנסו בזמנו והחליטו לעשות מעשה,ולקדם את המחקר התעופתי ההסטורי בארץ.האתר הוא הגשמת הרעיון ההוא.

התכבדנו בבקשתו של נעם הרטוך להצטרף לעמותה.זוהי אכן תוספת נכבדה מאד לכוחותינו.
טל-אעביר אליך את פרטיו מחר במסר אישי.(נמצאים אצלי בעבודה)
תאריך אפשרי מצידי-גם באישי.
צחי-מעוניין להצטרף לצוות ההיגוי?
עופר- נא להעביר תאריך לטל
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #51  
ישן 27-09-2005, 20:37
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
עמוס ובכלל לכולם
בתגובה להודעה מספר 50 שנכתבה על ידי טל ענבר שמתחילה ב "אשמח מאוד אם תיתן כמה נקודות עוד בטרם מפגש"

יש לי קצת בעיות עם הלוגו, אבל מאז ומתמיד הייתי בעייתי עם דברים כגון אלה.

בואו ניתן לזה להתבשל קצת. מפריע לי שהכנפיים פונות מטה - זה יותר מדי דומה לכנפיים של ה-RAF...

היה משהו טוב גם בהצעה המקורית של עמוס - אולי במקום הפסים להחליף לתאורת מסלול?

לא יודע. תנו לי צ'אנס להעלות רעיון נוסף. את הקודם שלפתי תוך כדי כתיבת ההודעה בסיועם האדיב של גוגל ואתר ח"א...

אני חושב שהסמל צריך להיות פשוט וקולע, כמו סמל עמותת ח"א.

לגבי השם. בסדר. אני כל כך אפוף עכשיו שמבחינתי גם כיתוב של תנובה יראה טוב....

ואם אתם רוצים אותי בועדת היגוי - אין בעיה. אשמח, כחמור, לחלוק את השולחן עם כל אתון שהיא :-)
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #82  
ישן 28-09-2005, 13:49
  טל ענבר טל ענבר אינו מחובר  
מומחה לתעופה, תעופה צבאית, חלל ולווינות. חוקר בכיר במכון פישר
 
חבר מתאריך: 02.07.05
הודעות: 11,667
פרוייקט מספר 1 - רישום ספרים ומקורות של חברי העמותה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי יוסיפון שמתחילה ב "הוקמה העמותה להיסטוריה תעופתית בישראל"

רבותי, החגים בפתח, זמן פנוי יהיה, ותירוצים לא.

אבקש להתחיל ולהכין רשימה של כל הספרים, חוברות, דו"חות מחקר וחומרים אחרים שיש ברשותכם על מנת להעלותה בצורה מסודרת לאתר מרחב אווירי. אפשר בקובץ וורד, אפשר באקסל.

נא לשלוח לכתובת זו בלבד:

inbarspace@yahoo.com

אני לוקח על עצמי לרכז הרשימות ולהעבירן בצורה מסודרת לאבינועם/עמוס לשם העלאתן לאתר מרחב אווירי.

אני יודע שהמשימה קשה, גם לי כמה כותרים, אבל בכל זאת.

יש לכלול:
שם הפירסום, המחבר, הוצאה, שנה ומספר ISBN אם יש.

תודה!
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #84  
ישן 28-09-2005, 14:25
  general_m general_m אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.02.05
הודעות: 326
שלח הודעה דרך ICQ אל general_m שלח הודעה דרך MSN אל general_m
הצעה לייעול הצעות הפרוייקטים:
בתגובה להודעה מספר 82 שנכתבה על ידי טל ענבר שמתחילה ב "פרוייקט מספר 1 - רישום ספרים ומקורות של חברי העמותה"

אני חושב שעד עכשיו הדרך בה הצענו פרוייקטים היא לא מקצועית ולא מציגה אותם כראוי ועלולה להוביל לקבלת החלטות שגויות.
לכן אני מציע שנעבור לפורמט יותר מסודר וקבוע להצעת פרוייקטים. כל פרוייקט יוצג בצורה מסודרת לפי דגם קבוע.
אני אכתוב כאן את הדגם שבו אני משתמש להצגת פרוייקטים, ונראה לי שהוא יעשה זאת הכי טוב.


הצעת פרוייקט

נושא הפרוייקט:________________________________________

פירוט הנושא:_________________________________________

מניעים לבחירת הנושא:____________________________________

מטרת העל של הפרויקט:__________________________________

מטרות ביניים:
1.________________________________________
2._______________________________________
3.____________________________________

קהל יעד:____________________________________________

תאריכי יעד:______________________________________________

פירוט הפרוייקט בשלבים:______________________________________________
__________________________________________________ ____________
__________________________________________________ ___________
__________________________________________________ __________

עזרים הדרושים לפרוייקט:
1.________________________________________________ ________
2.________________________________________________ ________
3.________________________________________________ ________
4.________________________________________________ ________

התהליך החינוכי שילווה את הפרוייקט:_____________________________________
__________________________________________________ _____________
__________________________________________________ _____________

חלוקת תפקידים ואחריות:
שם:__________________ תפקיד:_____________________
שם:__________________ תפקיד:_____________________
שם:__________________ תפקיד:_____________________
שם:__________________ תפקיד:_____________________
שם:__________________ תפקיד:_____________________
שם:__________________ תפקיד:_____________________

בלת"מים (בלתי מתוכננים) ודרכי פיתרון:_____________________________________
__________________________________________________ _____________
__________________________________________________ _____________

הפרוייקט בתקשורת:_________________________________________________
__________________________________________________ _____________
__________________________________________________ _____________

וידוא השגת מטרות:_________________________________________________ _
__________________________________________________ _____________
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #104  
ישן 28-09-2005, 18:26
  Flypast Flypast אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.09.04
הודעות: 168
עוד הצעה
בתגובה להודעה מספר 94 שנכתבה על ידי Flying-Wing שמתחילה ב "מקובל על כולם?"

מעניין איך שהדברים התגלגלו. צחי קבל ח"ח על הרעיון ועמוס ח"ח על הביצוע. לא רע בכלל!!!
תרשו לי להציע את הרעיון שלי. אמנם אין לי זמן בימים האחרונים, קצת לחץ בעבודה, ולכן זוהי גרסא ראשונית להמחשת הרעיון בלבד, אז תנו לו צ'אנס (מי אמר שהסמל סגור ועל דעת מי הוא נסגר - אין הצבעה????)

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

הרעיון הוא שילוב צללית של מטוס ישן - הסטורי, שמורכב מדגל הלאום, רמז שמדובר בתעופה ישראלית (צבאית ואזרחית כאחד) וסמל חיל חיל האוויר במרכזו.

לגבי הסמל שהוצע ע"י צחי - כמו שאמרתי הרעיון מוצלח מאוד אבל באיטרציות האחרונות הנוצה הפכה איכשהוא לסמל של אגד. שאלתי אנשים ואף אחד לא זיהה שמדובר בנוצה. צר לי שאני נשמע קטנוני אבל ישר קופץ לי הלוגו של אגד לעיניים, אולי תהפכו את הצד של הנוצה???. בכל אופן הסמל שהוצע התכנס באופן ברור למדי לסמל של חיל האוויר, איך הוא מייצג תעופה אזרחית?
חבר'ה זוהי רק ביקורת עניינית, אני מלא הערכה למה שעשיתם, אבל רק שואל קצת שאלות שמציקות לי בעניין.

לסיום מה דעתכם? כדאי להשקיע בהצעה שלי כמה שעות עבודה או שגורלה נחרץ???
בן
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #117  
ישן 29-09-2005, 23:07
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
מכיר את הסיפור על הפרים?
בתגובה להודעה מספר 116 שנכתבה על ידי general_m שמתחילה ב "אם עוברים ליאהו, אפשר..."

אז ככה:

שני פרים, צעיר וזקן, עומדים על ראש הגבעה ורואים פרות רועות באחו שלמרגלות הגבעה.

אומר הצעיר - בוא נרוץ ונתפוס אחת לחגיגה...

אומר הזקן - בוא נרד לאת וחגוג עם כולן....

מוסר השכל - לא ממהרים לשום מקום. הלוגו אינו מוצלח מספיק עדיןן, ובמילים אחרות - דורש שיפור. אולי מבחינתך זה בסדר, אבל מסתבר שלחלק זה לא מספיק טוב. אז יואל נא כבודו וימתין.

העמותה עוד לא קמה, היתה רק ישיבה אחת, ואפילו עוד לא אכלנו בורקס כיאה לישיבה של הוע המנהל... אז סבלנות.

למה לעשות דברים שנצטער עליהם אח"כ?

לגבי השם - נכון. צודקים. החלטנו על השם, אבל מתברר שהוא שגוי מבחינה לשונית.

מאחר שעדיין לא נרשמנו, וזה בהחלט הפיך - אולי ראוי להקדיש לזה עוד קצת מחשבה.

אתה לא מייצר היסטוריה, ולכן אתה לא העמותה להיסטוריה - גם אם אתה מאד רוצה. אם השם אינו משמעותי - למה לנו שם בכלל?

ושוב - עדיין לא מאוחר לתקן טעויות. אני חושב שעדיף לתקן עכשיו מאשר אחרי שכבר יהיו לנו מסמכים, תעודות ורישומים משפטיים.

ולגבי יאהו - בחר לך שם משתמש וסיסמא והיכנס אל:
http://groups.yahoo.com/group/aviat...ry-association/

לאחר הרישום - תקבל כל תכתובת בקבוצה זו אל המייל שלך (לפי הגדרתך בזמן הרישום)
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 17:42

הדף נוצר ב 0.18 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר