לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #8  
ישן 14-12-2007, 15:18
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
לא בדיוק
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי NehemiaG שמתחילה ב "קודם שהטיל יצליח..."

החימוש הוא הלפייר ופייבווי 2 (מה שמכונה אצלנו "זרעית") - פצצה מונחית ליזר שהזנב שלה נפרש בעת השחרור ומאפשר גלישה למטרה.

באשר למזל"ט של נחמיה - מדובר במל"ט מדגם "מב"ט" - פיירבי, שהוא בעל הנעה סילונית. ההפלה בוצעה ע"י הנמכה של הכלי בג'י שלילי - במצב שגרם למטוס הרודף לרוקן מיכלי טיסה הפוכה מבלי להיות מודע לכך (כנראה) ובעקבות זאת לכביית מנוע באוויר והתרסקות.

במזל"טים וכטב"מים כיום - היכולת הזו מוגבלת יותר (בעיקר בגלל תחומי המהירות) ובעיקר בגלל טמפרטורת מנוע נמוכה, ושח"מ נמוך משמעותית שמקשה על נעילה באוויר - וגובה התפעול של הכלי - שמקשה מאד על יירוט א"א מהקרקע.
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 14-12-2007, 19:38
  knight1 knight1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.10.04
הודעות: 339
לעניות דעתי, זה סיפור לא מדויק במיוחד
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי Soloavia שמתחילה ב "זה לא סותר"

סחרור יכול לנבוע מסיבות שונות. כעיקרון - כתוצאה מהזדקרות של כנף אחת לפני השניה.
כשהמנוע נכבה - המטוס למשל עשוי להזדקר...


האם מישהו ראה את המיג מאבד מנוע ומסתחרר? כמדומני שלא.

מיג 21 הוא מטוס דלתה מתוגבר בהגה גובה. מטוס כזה קשה מאד לסחרר אפילו אם תשב עם רגל בפנים המון זמן. כדי שיסתחרר הוא צריך לאבד יציבות רוחבית במידה גדולה ולסבסב בצורה חריפה עד שהטייס יאבד הכרה (לפחות חלקית) בגלל הג'י הצידי הרב. לדעתי הטייס הסורי היה בעל מקצוע סטנדרטי שהקטין מהירות בעקבות המב"ט. קשה להאמין שהוא לא היה מודע למגבלת זמן טיסה הפוכה. הוא הקטין מהירות עד שהזדקר. המטוס לא הסתחרר וקרוב לוודאי שמנועו לא כבה; די נדיר במנוע המיג 21. הוא שקע אנכית במהירות קטנה (זו התופעה במטוסים כאלה) ובגלל הגובה הנמוך לא הצליח להיחלץ.

אגב, אם הוא עקב אחרי המב"ט שהנמיך בג'י שלילי ועשה אחריו "רדיפה בשורה", כולל הג'י השלילי, הוא היה צריך להתהפך על גבו. אם הוא הסתחרר בג'י שלילי, מייצב הכיוון הגדול שלו פגש אוויר שבא מהצד (עקב הסבסוב) וזה היה הופך אותו חזרה למצב ישר משום שציר הגלגול של המטוס נמצא מעל המייצב, ובסיכוי גדול - גם מוציא אותו מהסחרור.

זו דעתי המנומקת והלא מוכחת עד שהטייס הסורי יתייצב ויתוודה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #48  
ישן 10-02-2015, 20:39
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 16,823
Reapers The Netherlands – MQ-9 Reapers
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי יאיר82 שמתחילה ב "כטב"מ"

http://www.dsca.mil/major-arms-sale...ds-mq-9-reapers

WASHINGTON, Feb 6, 2015 - The State Department has made a determination approving a possible Foreign Military Sale to the Netherlands for MQ-9 Reapers and associated equipment, parts and logistical support for an estimated cost of $339 million. The Defense Security Cooperation Agency delivered the required certification notifying Congress of this possible sale today.

The Government of the Netherlands has requested a possible sale of:

4 MQ-9 Block 5 Reaper Remotely Piloted Aircraft
4 Mobile Ground Control Stations Block 30 (option Block 50)
6 Honeywell TPE331-10T Turboprop Engines (4 installed and 2 spares)
2 SATCOM Earth Terminal Sub-System
6 AN/DAS-1 Multi-Spectral Targeting Systems (MTS)-B
4 General Atomics Lynx (exportable) Synthetic Aperture Radar/Ground Moving
Target Indicator (SAR/GMTI) Systems, w/Maritime Wide Area Search capability
2 Ruggedized Aircraft Maintenance Test Stations
20 ARC-210 RT-1939 Radio Systems
8 KY-1006 Common Crypto Modules
8 Ku-band Link-Airborne Communications Systems
4 KIV-77 Mode 4/5 Identification Friend or Foe
4 AN/APX-119 Mode 4/5 Identification Friend or Foe (IFF) Transponder (515 Model)
14 Honeywell H-764 Adaptive Configurable Embedded Global Positioning System/Inertial Guidance Units (EGI) with Selective Availability Anti-Spoofing Module (SAASM) (12 installed and 2 spares)
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 21:29

הדף נוצר ב 0.12 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר