28-09-2005, 20:31
|
|
|
חבר מתאריך: 07.06.03
הודעות: 17,611
|
|
תירגום של החלקים החשובים:
המשחק אגב, מבוסס על משחק המניאטורות warhammer: fantasy .
כריס וורן (מפתח להלן כריס):"
בניגוד למשחקי אסטרטגיה רגילים, במשחק הזה הפוקוס הוא על שדה הקרב עצמו. אנחנו לא "מעודדים" את השחקנים לדלג על קרבות, או לנצח באיסוף המשאבים. כדי לנצח במשחק, על השחקן ללמוד איך לפקד על הצבא שלו ולהביס את האוייבים, תוך התמקדות בכיבוש שטחים,פיתוח הצבא, חיזוק השטחים שיש לשחקן ואם צריך גם להגן עליהם. בקיצור, המשחק מתמקדרק במלחמה ונותן לשחקן שליטה מלאה יותר על הלחימה עצמה, וזה לא מתבטא רק בהחלטות להוביל את הצבא אל הקרב.
במשחק אין עבדים שיכרו זהב, או יאספו יבול. דמיינו לעצמכם אם אנשים היו עושים את זה בשדה הקרב המודרני. זה אזור קרב, ואין בו מקום לעבודות יומיומיות כמו שליחויות ואיסוף משאבים. למרות זאת, לשחקן תהיה מעין עיר בירה, שתהיה המסגרת לכל המהלכים שלו. יהיה ניתן להרחיב ולשדרג את עיר הבירה עם טכנולוגיות ומבני הגנה. רוב הניהול של עיר הבירה יטופל מחוץ לקרב, במצב הטקטי. השחקן לא יצטרך לבנות מפחות כאשר העיר שלו תחת מצור. במקום זאת, הוא יצטרך להגן על העיר עם הצבא שלו. זה לא אומר שלא יהיה מה לבנות או לשפר. השחקן יוכל להקים מבנים מרובים, כמו מחנה תיגבורת, ומבני הגנה כמו מגדלים. מבנים קיימים יוכלו לעבור שידרוג, שיפוץ ושינוי. לדוגמא גשר. יתכן והשחקן יצטרך לשפץ גשר לפני שהצבא יכול לעבור בו, או אולי חווה שניתן לבצר אותה. בחלק מהמקומות יהיו מקומות כמו מצודות שהשחקן יכול להשתל עליהן ולבצר אותן. בשביל זה, פיתחנו מנגנון מצור למשחק שבו בין הייתר יש סולמות, אילי ניגוח וכן הלאה.
גודל הצבא שניתן להביא לקרב גם הוא משתנה. שחקן יכול לבחור לקחת צבא קטן, על מנת להשיג איזשהו חפץ, והוא יכול אפילו לקחת צבא של אלפים כשהוא יוצא למצור.
לכל שחקן כמובן, יהיה סיגנון שונה, והוספנו תיבה של "מפקד" ו"סגן" על מנת לעזור לשחקנים לפתוח במלחמה.
השחקנים יוכלו למצוא במשחק 17 צבאות שונים שנמצאים במשחק המניאטורות המקורי שזה כולל: אימפריה, עלפים, וכן הלאה, גם צבאות שיהיה ניתן להשתמש בהם בתור שכירי חרב.
"
תמונות
|