לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 11-10-2005, 02:42
  תפוחים תפוחים אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
איך קונים בארה"ב - כתבה

מחסום עומד בפני ישראלים שרוצים לקנות באתרים בארה"ב: אלה מסרבים
לקבל תשלום מישראלים ולא מוכנים לשלוח מוצרים. החברות שמנסות לייעל
את התהליך לא ממריאות

הישראלים אוהבים את הקניות באמריקה. כשמישהו נוחת בטרמינל-3 אחרי חופשה
מוצלחת במעצמה הגדולה בעולם, סביר להניח שלפני החוויות מהמועדונים במנהטן,
מהפארקים המקסימים ביוטה ומדיסני-וורלד בפלורידה, הוא יספר בהתלהבות על מסע
הקניות בניו-יורק, על הדיל החם שהשיג למצלמה הדיגיטלית המשוכללת ועל המחירים
המצחיקים של חולצות ראלף לורן. עזבו אתכם מתרבות, מטבע ומהיסטוריה אמריקנית.
אנחנו רוצים סיילים.

התשוקה הזאת למותגים אמריקניים לא חייבת להגיע דווקא לעלייה על מטוס לניו-יורק.
אתרי הסחר המקוונים בארצות הברית מציעים למכירה כל מה שזז, והגולש הישראלי
המצוי כבר לא חושש לשלוף את כרטיס האשראי מול מסך המחשב ולבצע את הקנייה
אונליין. אבל כאן מתחילות הבעיות.

3 סיבות למצוקה
מי שכבר ניסה לבצע קניות באתרים אמריקניים, למשל ספרים בבארנז אנד נובל או
הלבשה תחתונה בויקטוריה'ז סיקרט, בוודאי נתקל בהודעה המצערת כי החברה מבצעת
משלוחים רק לארצות הברית ולקנדה. ישראל נמצאת מחוץ לתחום, ולגולש העברי לא
נשארות הרבה ברירות (חוץ מלבקש מהדוד שנוסע בחגים לאמריקה למלא את המזוודה
עד שתתפקע).

שלושה אתרים הציעו פתרון לבעיה, ולפי ההתלהבות של הישראלים מקניות בארה"ב,
אפשר היה להניח שהם יקרסו תחת העומס; האתרים מאפשרים גם לישראלים לקנות
באתרי סחר אמריקניים, ופותרים את כל הבעיות בדרך. הלקוח מזמין את המוצרים
באמצעות האינטרנט באופן עצמאי, והמוצרים נשלחים אל מרכז ההפצה של החברה
הישראלית בארצות הברית. החברה דואגת לכל, החל בקבלת החבילה, דרך ביטוח,
משלוח, עבור בטיפול בשחרור מהמכס ועד מסירת החבילה בארץ. הרעיון נשמע מבטיח,
אבל בינתיים העסק לא צובר תאוצה.

האתרים הישראליים שמציעים שירותי משלוחים מארצות הברית למוצרים שנרכשו
באינטרנט משרתים אלפי לקוחות, אבל עדיין מדובר בהצלחה מוגבלת למדי. כולם
משוכנעים שהפוטנציאל רחב באופן משמעותי בהשוואה למספר הישראלים שנעזרים
בהם. האתר Mustop קיים בגלגוליו השונים כבר מסוף העשור הקודם. בשנתיים
האחרונות הוא נמצא בבעלות נטוויז'ן, והוא היה הראשון שהפעיל בארץ את השירות.
"האתר משרת כרגע כ-10,000 לקוחות ", מספר מנהל האתר, יאיר מרינוב, "אחת
הסיבות לכך שהשירות לא זוכה לפופולריות היא שהישראלים לא מודעים לו מספיק, ועדיין
אין להם סבלנות לחפש את המוצרים השווים באמת".

גם האתר EZbuyUS, הקיים כבר 5 שנים וחצי ונהנה מ-5,000 לקוחות, מציע לגולש
הישראלי שירות דומה. המנכ"ל יעקב למדן מפנה אצבע מאשימה כלפי קשיחותם
המרגיזה של האמריקנים. "יש בעיות רציניות מאוד בתחום הזה", הוא מסביר, "האתרים
לא רוצים לקבל כרטיסי אשראי שלא הונפקו בארצות הברית. אמצעי האימות הכי יעיל של
חברת האשראי הוא כתובת המיקוד של הלקוח. אבל אנחנו מספקים מספר דרכים כדי
לעקוף את אמצעי הבידוק הזה. אנחנו פונים לאתר ושולחים לו תצלום של הדרכון וכרטיס
האשראי של הלקוח".

גם לאתר USAddress יש יותר מ-5,000 לקוחות. מוטי מזומן, מנכ"ל קבוצת לידור
המחזיקה בבעלות על האתר, מציע הסבר קצת שונה לקשיים בתחום: "שירות כזה יכול
לתפוס רק בעזרת פרסום מאסיבי. אנחנו לא פרסמנו את האתר שלנו עד עכשיו, אבל
נתחיל בקרוב. עם שיווק נכון זה יכול להצליח".

הלקוח בארץ, הכתובת בארה"ב
אז איך בעצם זה עובד? מה אמור לעשות הגולש הישראלי המבולבל שרוצה לקנות את
האייפוד המשוכלל ביותר שטרם נחת על המדפים בארץ? ביצוע ההזמנה באמת אינו
מסובך מדי. תחילה יש להירשם אצל נותן השירות הישראלי. אחר כך הלקוח מזמין את
המוצר באמצעות האינטרנט, באופן עצמאי או באמצעות אחד האתרים הישראליים. הרגע
החשוב במהלך ההזמנה הוא הקלדת הכתובת: במקום להזין כתובת ישראלית, הגולש
מקבל כתובת ייחודית בארצות הברית – מרכז ההפצה של שירות המשלוחים הישראלי.
במקרה של Mustop ו-USAddress מדובר במחסן בניו-ג'רזי, EZbuyUS מחזיקה
מחסן ליד נמל התעופה קנדי. הקצאת הכתובת אינה כרוכה בתשלום.

לאחר השלמת ההזמנה אתר הסחר האמריקני שולח את המוצר בתוך שבוע אל מרכז
ההפצה הישראלי, ומשם נשלח המוצר לארץ. נותנת השירות הישראלית תשחרר את
החבילה מהמכס ותעביר אותה לכתובת הלקוח בתוך 48 שעות מרגע הגעת המוצר
למחסניה. לפני הרכישה ניתן להשתמש במחשבון הנמצא ברוב אתרי המשלוחים,
לחישוב המחיר הסופי של המוצר עד קבלתו בארץ על ידי שליח. המחשבון יציג את
העלות, הכוללת דמי משלוח, הובלה, מכס, מע"מ וביטוח. בכל מקרה, כל הסיפור הזה
אינו זול במיוחד והוא יכול להעלות את מחיר המוצר באחוזים רבים – לעתים עד כדי כך
שהרכישה אינה כדאית (ראו בהמשך הכתבה).

ב-EZbuyUS השירות יעלה 7.77 דולרים לכל 450 גרם, אבל המינימום לחיוב הם
1,350 גרם , שמחירם הוא 23 דולר. המחיר כולל את העברת המוצר לכתובת המבוקשת
בארץ וכן דמי הובלה ושחרור מהמכס, אך אינו כולל מסים. באתר Mustop המשלוח יעלה
12 דולר (כולל שליח עד הבית), בנוסף ל-5 דולרים לכל 500 גרם.

ב-USAddress אפשר לבחור בין שילוח אווירי לבין שילוח ימי, המתאים למוצרים כבדים
כמו רהיטים או מוצרי אלקטרוניקה גדולים, או ללקוחות שאספקה מהירה אינה חשובה
להם. השילוח הימי גם עולה פחות, אך ההובלה נמשכת עד 21 ימי עבודה. כל משלוח
בנפח של עד 250 סמ"ק יעלה 6 דולרים, ואילו מוצרים בנפח 1,000 סמ "ק יעלו 11 דולר.
מחיר הובלה אווירית, לעומת זאת, הוא 17 דולר לכל קילוגרם, אך הקילוגרם הראשון יעלה
22 דולר.

גם בלי אשראי בינלאומי
אף שהצרכן הישראלי כבר קונה באינטרנט, והחסם הפסיכולוגי של הזנת מספר כרטיס
האשראי לתוך אתר מקומי כבר נשבר מזמן, רכישה באתר של חברה אמריקנית עדיין
מפחידה חלק מהקונים הפוטנציאליים. אתרי הסחר דורשים כרטיס אשראי בינלאומי,
אבל לחלק גדול מהגולשים הישראלים אין כרטיס כזה.

Mustop ו-EZbuyUS מציעות פתרון שנועד לגשר על הפער הזה. לדברי אלון שטדלר,
מנכ"ל אתר הסחר נטאקשן שבמסגרתו פועל Mustop, השירות פשוט מאוד. "הלקוחות
מחפשים את המוצר שלהם בכל אתר סחר אלקטרוני הפועל בארצות הברית, ומבצעים
כרגיל את תהליך ההזמנה באתר, עד שלב התשלום הסופי. בשלב זה הם מעבירים ל-
Mustop את פרטי ההזמנה, והחברה משלימה את העיסקה ישירות מול הספק בחו"ל.
הלקוח יחויב עבור המוצר, השירות והמשלוח באמצעות כרטיס האשראי הישראלי שלו",
מסביר שטדלר. "לשירות יש פוטנציאל גדול. אנחנו מאמינים שישנם לקוחות רבים
שמעוניינים לקנות, אבל לא יכולים לעשות זאת בגלל מחסור בכרטיס אשראי בינלאומי או
בעיות אחרות". ב-Mustop השירות הזה ניתן בחינם בשלב זה, ואילו EZbuyUS גובה
4% ממחיר העיסקה, נוסף על דמי המשלוח.

בכל מקרה, באתרי המשלוחים הישראליים שומרים על אופטימיות. "הישראלים אוהבים
לקנות. קשה להעריך את השוק הזה, אבל ההערכה היא שהישראלים קנו בשנת 2004
בחנויות המקוונות בארצות הברית סחורות בהיקף 5 מיליון דולר בשנה", אומר למדן, "
70% מזה הולך למוצרי אלקטרוניקה – מחשבים אישיים, נגני מוזיקה ומחשבי כף יד,
10% לתחביבים , 10% לביגוד והנעלה ו-10% לספרים ומדיה". ומזומן מוסיף: "ישראלים
אוהבים לקנות גאדג'טים, מצלמות, מחשבים ניידים. גם ריהוט שהוא יקר בארץ אפשר
לקנות באמריקה בזול".

מרינוב מגלה שלישראלים יש לעתים בקשות מוזרות: "יש גם מי שקנה שירותים כימיים
לחתול שלו".

מה כדאי לקנות?
אף שההצלחה שלהם לא מסחררת, בהחלט כדאי להשתמש בשירותי המשלוחים
מארצות הברית בסוגים מסוימים של מוצרים. העיקרון פשוט: ככל שהמוצר יקר וקטן יותר,
כך דמי המשלוח נמוכים ואינם משפיעים מהותית על המחיר. מחשב נייד, למשל, עשוי
להיות דוגמה טובה. לעומת זאת, כאשר המוצר גדול וכבד גם מחיר המשלוח יהיה כזה.

"נגני מוזיקה ממש שווה לקנות. באמריקה ניתן למצוא את האייפוד Shuffle ב-99 דולר,
כשבארץ המחיר שלו כפול ומתקרב ל-1,000 שקל", אומר מזומן. "הכי כדאי לרכוש
מוצרים שמחירם מתחת ל-50 דולר, כך שהם פטורים ממכס, ובעיקר לבקר בחנויות ביגוד
בתקופת הסיילים הגדולים. אפשר למצוא שם המון מוצרים ב-9.99 דולרים".

אף שהמחיר הסופי לצרכן מורכב ממחיר העלות וההובלה, הנמדדת על פי נפח ומשקל,
ישנם מוצרים כבדים שבכל זאת כדאי להזמין מארצות הברית במשלוח ימי. "היה לי לקוח
שקנה כורסה של אמריקן קומפורט וחסך 1,400 שקל במחיר הסופי, כולל כל העלויות,
לעומת המחיר בארץ", מספר מזומן.

במקרה של מוצרי אלקטרוניקה, הרבה תלוי במותג. גם בישראל אפשר "לדוג" מציאות,
אבל כשמשווים מחירים של מחשב נייד מחברה מכובדת בארץ ובאמריקה, מגלים
הבדלים של עשרות אחוזים. כך גם לגבי מערכת קולנוע ביתית. גם סרטי DVD במארזים
נדירים מומלץ לקנות מעבר לים, אבל מרכישת סרטים רגילים כדאי להימנע, כי גם בארץ
הם לא יקרים במיוחד.

במקרה של מצלמות דיגיטליות עדיף לוותר, כי ההפרשים בין חו"ל לבין ישראל לא גבוהים
במיוחד, ודמי המשלוח הופכים את הרכישה באינטרנט לבלתי כדאית. בכל מקרה, אם
אתם מחפשים מוצר ייחודי שלא נמכר בארץ או שקשה להשיג אותו, תמיד עדיף לשוטט
קצת באינטרנט.


מקור: צחי הופמן, מעריב עסקים, און ליין
http://www.nrg.co.il/online/10/ART/994/090.html
_____________________________________
ליכוד אחד גדול מול מוטרפי השמאל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 17-07-2007, 02:29
  תפוחים תפוחים אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
USADDRESS.com החלו בשיתוף פעולה עם דאר ישראל
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "איך קונים בארה"ב - כתבה"

Dear USADDRESS.com Subscriber, We wanted to take this opportunity to thank you for your continued support and for your trust in the services of USADDRESS.com ! In order to better serve our growing group of subscribers, USADDRESS.com had joined forces with the Israeli Postal Services (DOAR ISRAEL) to distribute the arriving parcels. Soon, you will be able to track your packages status at the Israeli Postal Services website http://web01.postil.com/itemtrace.nsf/mainsearch?openform , about 24 hours after your order was received and started process at USADDRESS terminal in USA. You will be able to track it at your own USADDRESS.com account as well. We would like to ask you to take a few minutes to login to your USADDRESS.com account and check / update your personal information. Please make sure that your mobile telephone number will be included in your personal contact information. Again, Thank you for using our services and we look forward for continue serving you all. Sincerely, USADDRESS.com

מקור: תפוצת דאר כלקוח רשום

אתר החברה
http://www.usaddress.com
_____________________________________
ליכוד אחד גדול מול מוטרפי השמאל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 19-01-2010, 11:12
  polaris2 polaris2 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 19.01.10
הודעות: 1
אני לצערי לא יכול להמליץ על EZbuyUS
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "איך קונים בארה"ב - כתבה"

הניסיון שלי איתם היה לא טוב, בלשון המעטה.
פעם אחת מוצר הגיע שבור ופעם איבדו מוצר.

אני גם לא היחיד.

http://www.t.co.il/Business/Card-435037.html

שירות גרוע, מאבדים מוצרים, לא אמינים, לא מגיבים לא

דירוג:
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.t.co.il/images/star1.gif]


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.t.co.il/images/quoteIcon.gif]
איבדו 3 מוצרים שהעברתי אליהם מ eBay. אמרו שירכשו שוב עבורי וישלחו ללא תשלום. אחרי שהתקשו להשיג אחד, הודיעו שהשיגו את שלושתם. כעקרון יש להם חיוב מינימום של 28 דולר (ל 1.8 קילוגרם). בגלל שהוספתי מוצר רביעי למשלוח (קורא כרטיס זיכרון ב 114 גרם), שאלתי אם ניתן לחייב אותי רק על המשקל בפועל- 344 גרם ולא 1.8 קילו, וזאת בהתחשב בכך שהבטיחו כלל לא לחייב. ביקשתי שאם זה לא אפשרי, שיחכו ואני אשלח אליהם מוצר רביעי כדי לנצל את משקל המינימום. האחראית Andy אמרה שתבדוק. במקום תגובה קיבלתי חשבונית על 28 דולר ואמרו שהמשלוח יצא. כששאלתי למה עשו את זה, ענו לי "עשינו לך בכלל טובה". כל המשלוח היה אמור לעלות 7 דולר, אז הם "פיצו" ולקחו 28 דולר. כשהחבילה הגיעה גיליתי ששיקרו ושלחו רק 2 מתוך 3 מוצרים שאיבדו, וזאת אחרי שהבטיחו שהזמינו את שלושתם. גם הפסדתי מוצר שעלה 11 דולר וגם לקחו 28 דולר שהבטיחו לא לחייב. אין טלפון, לא מגיבים לאימייל, לא מידעים שחבילה הגיעה אליהם ומתי הועברה לארץ. ביקשתי לנתק את החשבון- אין תגובה.
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.t.co.il/images/quoteIcon.gif]
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 03:04

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר