23-10-2005, 23:41
|
|
|
חבר מתאריך: 02.11.01
הודעות: 5,463
|
|
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי עידו גנוט שמתחילה ב "פיתוח ישראלי: המכונית שמייצרת את הדלק לעצמה"
יש לי שאלה שלא ראיתי אליה התייחסות בכתבה.
בניגוד לכתבה שלכם על המערכת שיוצרה ע"י מכון וייצמן, ועליה דיברנו גם בפורום, כאן לא מוזכרת שיטה מיוחדת למיחזור המתכת המחומצנת בחזרה למצב שיאפשר תדלוק חוזר. זו לא תהיה בשורה גדולה כל-כך אם יתברר שבעצם כדי למחזר את המתכת, יש צורך באנרגיה שנוצרת בצורה פחות נקיה. או במלים אחרות, שהחסכון והפחתת הזיהום במכונית יבואו על חשבון מה שקורה מחוצה לה.
השאלה שלי היא אם המהנדסים בחברה יכולים להבטיח זיהום ומחיר נמוכים יותר בכל שלבי התהליך, הכולל גם את מחזור המתכת ו/או כרייתה לאורך זמן?
|