לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה עשרים פלוס 20plus.fresh.co.il I'll be back חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > 20 פלוס
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 17-11-2005, 23:43
צלמית המשתמש של stoned
  stoned stoned אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.11.02
הודעות: 21,199
תשובות שלכל נציג תמיכה בא לפעמים לענות....

לקוח: שלום יש לי תקלה בחיבור לאינטרנט.
איתי (תומך): תקלה באינטרנט אתה אומר? לא יכול להיות! למה אתה לא מתקשר מדי פעם לשאול מה שלומנו? אם הכל בסדר? למה אתה לא מזמין אותנו לחמין של שבת? הה?


לקוח: שלום אני לקוח שלכם.
איתי (תומך): לקוח? שלנו? מה אתה אומר? ואתה חושב שזה נותן לך את הזכות לפנות אלינו?


לקוח: לפני שהתחברתי אליכם לא היו לי וירוסים.
איתי (תומך): צודק. זה אנחנו. חשפת אותנו. אנחנו נשתדל להפסיק עם זה.


לקוח: מאז שעברתי לחברה שלכם יש לי ניתוקים.
איתי (תומך): נו... לא קלטת את הרמז שאתה לא רצוי? מה עוד אנחנו צריכים לעשות?


לקוח: חצי שעה אני ממתין על הקו!
איתי (תומך): נו אז מה? ואני 8 שעות ביום מדבר עם אנאלפבתים כמוך יום אחרי יום במשך שנתיים ואתה לא שומע אותי מתלונן על זה!


לקוח: אני לא גולש
איתי (תומך): ניסית לחייג לאינטרנט לפני?
לקוח? מה זאת אומרת?
איתי (תומך): נסה לחייג ותגיד לי אם אתה גולש.
לקוח: וואלה זה עובד. תודה.
איתי (תומך): יופי רק אל תשכח תמיד לחייג לפני שגולשים כי אז אין חיבור לאינטרנט.
לאחר כמה שעות שוב הלקוח מתקשר....
לקוח: הדואר לא עובד לי
איתי (תומך): ניסית להתחבר?
לקוח: מה גם פה צריך להתחבר לאינטרנט לפני שמושכים דואר?
איתי (תומך): מה פתאום נראה לך? ממש לא צריך. הדואר מגיע לך באמצעות גמדים זעירים שרצים מאוד מאוד מהר דרך קוי הטלפון. אם תהיה בשקט אבל ממש בשקט ותצמיד את האוזן לקיר, תוכל לשמוע אותם רצים כל פעם כשאתה פותח את האאוטלוק.


לקוח: אתה יכול לראות את מה שאני עושה?
איתי (תומך): בטח שכן. ותוציא את האצבע מהאף זה מגעיל.


לקוח: שלום לא עובד לי החיבור בממיר של YES/כבלים.
איתי (תומך): תגיד לי מה נסגר איתך? המתנת 20 דקות על הקו, שמעת שוב ושוב שהגעת לחברת XXX שהיא הכי טובה באינטרנט, יש לה את האינטרנט הכי מהיר, יש לה מבצעי שידרוג לחבילות אינטרנט, מדברים איתך על וירוסים, סינון דואר זבל, לעשות הפעלה מחדש של המחשב, ואחרי כל זה אתה מביא לי את המשפט הזה שיש לך בעיה בטלויזיה? מה נסגר איתך בן אדם? רוצה לספר לי גם שהמכונת כביסה עושה בעיות? אם כן אז אני תיכף אצלך עם מסיר אבנית.


לקוח: די נשבר לי! מאז שאני איתכם כל הזמן יש ניתוקים, איטיות, אין גלישה, האינטרנט שלכם דפוק לגמרי וכל הזמן אני איתכם בשיחות. אם אתם לא פותרים לי את התקלה עכשיו אני מתנתק ממכם.
איתי (תומך): אתה יודע מה? לך על זה! תתנתק! תעשו לנו ולך טובה. לנו כי אתה כל הזמן מתקשר והתקלה בכלל לא אצלנו. כנראה שאתה ואינטרנט פשוט לא הולכים ביחד. מה לעשות, יש אנשים שמנסים להיות ביחד, רואים שזה לא עובד ונפרדים.
אתה ואינטרנט בדיוק אותו הדבר. ניסיתם, ראיתם שזה לא עובד, עדיף להיפרד.


לקוח: יש לי תקלה.
עושים בדיקות ומגיעים למסקנה שמדובר במחשב...
איתי (תומך): התקלה במחשב
לקוח: אבל אתמול הוא עבד בסדר.
איתי (תומך): מה????!!!! הוא לא הודיע לך ששהוא עומד להתקלקל???!!! ממש לא יפה מצידו. איך המחשב הזה מעז? אחי שמע זה ממש לא לעניין מצידו. המחשב שלי תמיד מודיע לי שהוא עומד להתקלקל מינימום שבוע לפני כדי לא להפתיע אותי. אפילו מרים טלפון יום לפני כדי שאני לא אשכח.


לקוח: עשיתי port forwarding לשרת exchange מהראוטר והpackets לא עוברים בtunneling של הdhcp. חשבתי שזו תקלה בהצפנה של הפרוטוקול wap אבל בכלל היה מדובר בerore של הsocket של הDMZ. מאיפה לדעתך נובעת התקלה?
איתי (תומך): אחי עזוב אותי. מה עשיתי לך רע שנפלת עלי ? מה עם איזה ספר במקום לבלבל לי את השכל בשפה טכנית שאני לא מבין? אולי סרט? עלי אפילו. או שתלך לבלות קצת זמן איכות עם המשפחה? רד ממני ותן לי לדבר עם אנשים שמדברים עברית.


לקוח: למה התיבת דואר שאתם נותנים היא כל כך קטנה וג'ימייל נותנים 2 ג'יגה?
איתי (תומך): כי אנחנו קמצנים.


לקוח (ילד): נכנסו לי תוכנות פורנו למחשב שאני לא מצליח להיפטר מהן. מה לעשות?
איתי (תומך): לא יודע מה אתה עומד לעשות אבל אני תיכף מתקשר לאבא ואמא שלך ומספר להם לאיזה אתרים גלשת ואתה בצרות!


לקוח: איך מוחקים את היסטורית הגלישה בדפדפן?
איתי (תומך): שוב גלשת לאתרי סקס? כמה זה שווה לך כדי שאני לא אספר לאישתך?


לקוח(ילד) : יש לי פינגים גבוהים במשחקי רשת! וזה לכל השרתים! המשחק עובד לי לאט!
איתי (תומך): תמצא חיים. וחברה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 18-11-2005, 10:50
  erez_350 erez_350 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.09.02
הודעות: 3,129
אני מדבר על טיפשות טהורה
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי cancer שמתחילה ב "אני באמת לא מבין את הקיטורים האלה שבאים דווקא"

לא לדעת מה זה שגיאה 650, סבבה
אבל אני נתקל בטיפשות חסרת פרופורציה
מישהו ניסה להפעיל מכונת כביסה בלי לחבר אותה לחשמל ?
אם לא, למה הוא מנסה לעשות את זה עם מודם ?
בקשות בעברית בסיסית, צא, הקלד, סע, קפוץ וכו (אנשים עושים דברים אחרים לגמרי)

איך מישהו רוצה לגלוש, אם הוא לא מכיר את האותיות, לא יודע להקליק על לינקים
או לכתוב משהו בכתובת


צריך עזרה בהתחברות, פעם ראשונה, מצויין - בשביל זה אנחנו שם

אתה מסכים איתי שצריך ידע בתיפעול בסיסי במחשב ?
אני לא יכול לספק הדרכה בטלפון לפני פיתרון הבעיה,
צריך לדעת איך להשתמש במחשב
לדעת מה זה אינטר, מה זה לחצן ימני ושמאלי, להבין פקודות כמו סגור, צא, כנס
זהו לא מעבר לזה


אני אתן לך דוגמא

לקוח א'
אני רוצה להשתמש בדואר
תומך : פתח בבקשה את תוכנת הדואר שלך
לקוח ותומך מסתובבים בין ההגדרות
מוגדר, שולחים דואר לבדיקה - תקין


לקוח ב'
אני רוצה להתשמש בדואר
לא יודע איפה התוכנה, אחרי שפתח אותה לא יודע מה לעשות בה
אני שולח לו הודעה והוא לא רואה אותה (כי אף פעם לא ראה את זה קודם)
אתה מודיע לו שזה תקין
מבחינתו זה לא תקין, הוא לא יודע עדיין לשלוח דואר ולכן זה כאילו לא עובד

לסיכום אנחנו תומכים בחיבור לרשת, מיקרוסופט למשל בתוכנות שלהם
ואפסון במדפסות ומה שמסביב
אם לקוח לא יודע כלום, אין לו בשביל מה להתקשר, זה כאילו שהוא מדבר סינית ויתקשר לתמיכה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 18-11-2005, 10:58
  erez_350 erez_350 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.09.02
הודעות: 3,129
ישן ונחמד
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי stoned שמתחילה ב "תשובות שלכל נציג תמיכה בא לפעמים לענות...."

תומך: איזה מחשב יש לך?

> לקוח: לבן...

> -----------------------------------------------

> לקוח: היי, אני לא מצליח להוציא את הדיסקט החוצה

> תומך: ניסית ללחוץ על הכפתור שעל הכונן?

> לקוח: כן, בטח, זה תקוע.

> תומך: זה לא נשמע טוב, אני רושם למישהו להגיע אליך...

> לקוח: לא... חכה רגע... עוד לא הכנסתי אותו... הוא על השולחן שלי...

> -----------------------------------------------

> תומך: תלחץ בבקשה על אייקון 'המחשב שלי' בצד שמאל של המסך.

> לקוח: שמאל שלי או שלך?

> -----------------------------------------------

> תומך: שלום, במה אפשר לעזור לך?

> לקוח: שלום, אני לא מצליח להדפיס.

> תומך: אוקיי, תלחץ בבקשה על 'START'...

> לקוח: תשמע חבוב - אל תתחיל איתי עם שפה טכנית - אני לא ביל גייטס!!!

> -----------------------------------------------

> שלום, אני לא מצליח להדפיס. כל פעם שאני מנסה אני מקבל הודעה 'לא מוצא את

> המדפסת'. אני אפילו כבר שמתי את המדפסת מול המסך אבל הוא עדיין אומר שהוא לא

מוצא אותה...

> -----------------------------------------------

> לקוח: יש לי בעיה עם הדפסה בצבע אדום.

> תומך: יש לך מדפסת צבעונית?

> לקוח: אהההה.............תודה.

> -----------------------------------------------

> תומך: ומה יש לך עכשיו על המסך?

> לקוח: דובי שהחבר שלי קנה לי בסופר.

> -----------------------------------------------

> תומך: תלחץ בבקשה על אף-שמונה.

> לקוח: לא עובד

> תומך: בוא נעבור על זה שוב. מה עשית?

> לקוח: לחצתי על אף שמונה פעמים כמו שביקשת אבל שום דבר לא קרה...

> -----------------------------------------------

> תומך: הסיסמה שלך היא a קטן כמו ב-apple, V גדולה כמו ב-Victor והספרה 7

> לקוח: 7 באותיות גדולות או קטנות?

> -----------------------------------------------

> תומך: אתה בטוח שאתה משתמש בסיסמא נכונה?

> לקוח: כן, בטוח. ראיתי את אחד החברה פה מצליח להתחבר איתה.

> תומך: אתה יכול לתת לי אותה כדי שאני אנסה להתחבר?

> לקוח: כן - 5 כוכביות.

> -----------------------------------------------

> תומך: באיזה אנטי וירוס אתה משתמש?

> לקוח: נטסקייפ

> תומך: זה לא תוכנת אנטי וירוס...

> לקוח: סליחה... התכוונתי אינטרנט אקספלורר.

> -----------------------------------------------

> יש לי בעיה עם המחשב: חבר שלי התקין פה שומר מסך אבל כל פעם שאני מזיז את

העכבר הוא נעלם!

> -----------------------------------------------

> תומך: תמיכה מיקרוסופט שלום, במה אפשר לעזור?

> לקוח: ערב טוב, אני מחכה לכם כבר למעלה מארבע שעות. תוכל לומר לי כמה זמן יקח

עד שתוכלו לעזור לי?

> תומך: אה..? סליחה, אני לא מבין... מה הבעיה?

> לקוח: עבדתי בוורד ולחצתי על כפתור העזרה לפני יותר מארבע שעות. אפשר לדעת

מתי מישהו יצור איתי קשר סוף סוף?

> -----------------------------------------------

> תומך: במה אפשר לעזור לך?

> לקוח: אני כותב את האימייל הראשון שלי

> תומך: אוקיי, ומה הבעיה?

> לקוח: בכתובת מופיעה האות a. את זה אני יודע לכתוב - אבל איך אני מקיף אותה

בעיגול???


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 12:54

הדף נוצר ב 0.11 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר