03-12-2004, 10:59
|
|
|
חבר מתאריך: 30.04.04
הודעות: 310
|
|
StarCraft: Outpost - הפרוייקט מתקדם
StarCraft: Outpost, הולך להיות משחק מבוסס על העולם של StarCraft. בנתיים סיימתי את ה-Intro אחרי עבודה של שבוע-שבוע וחצי (בשעתיים בקושי שיש לי אחרי שאני חוזר מהצבא O_o). איכות הסאונד היא רק 32, כשאני מתכוון שהיא תהיה על 80 במשחק המלא (המשחק במילא לא כ"כ כבד).
הסרטון כרגע מגיע רק עד לחלק בו המשחק עצמו מתחיל. הרעיון הוא שהדמות עומדת במרכז המסך, כאשר עשרות יצורים מתקדמים אליה במהירות - המטרה להשמיד כמה שיותר. ככל שהזמן עובר, כך היצורים נהיים יותר חכמים, ואף מגיעים יצורים יותר גדולים וחזקים - מי שמכיר את העולם של StarCraft יכול לדמיין למה אני מתכוון
http://planet.nana.co.il/boo1/blat.html
כרגע יש לי מספר רעיונות שלא ברור לי כיצד אני יכול לפתח אותם, אשמח אם מישהו יענה לי
1. הגברת מהירות על ציר תנועה קבוע - נגיד ויש לי Motion Guide, ואני רוצה ש-MC ינוע עליו ב-Loop. אך ככל שהזמן עובר, ה=MC ינוע במהירות יותר גדולה ויותר גדולה (הגידול במהירות יהיה לינארי). הכיצד? O_o
2. למי שראה את הסרטון - במשחק יצורים אמורים להגיע מהפינות העליונות לכיוון הבסיס של הבניין. כמובן שכשהם מגיעים לשם, הבניין מסתיר אותם. בשלב מסויים, היצורים יצליחו לתפס/לקפוץ למעלה, ואז הם אמורים להראות מעל שכבת הבניין, ולא מתחתיה - אפשר לשנות מיקום של Layer במהלך סרט?
זהו לבנתיים... תודה מראש למי שיוכל לענות לי :]
|