לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה עשרים פלוס 20plus.fresh.co.il I'll be back חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > 20 פלוס
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 21-02-2006, 09:12
צלמית המשתמש של מאנטה ריי
  מאנטה ריי מאנטה ריי אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.01.05
הודעות: 168
לרגל תקופת המבחנים המסתיימת עלינו לטובה

#190+(249)
מרצה: "תסגור בבקשה את הדלת"
הסטודנט סוגר את הדלת
מרצה: "לא, תסגור אותה מהצד השני..."
מרצה לחדו"א מוציא סטודנט המכיתה בדרך מקורית, אוניברסיטת בן גוריון


#738+ (236) -
"עכשיו נעביר את כל הארים לצד אחד, ונקבל את הפיתרון הסופי"
מרצה למכניקה פותר משוואה עם האות R, האונ' העברית


#548+ (197) -
נושא השיעור: תורת היחסות הפרטית.
המרצה: " כל אחד רואה במערכת שלו את המוט יותר ארוך"
סטודנט (בשאלה תמימה לחלוטין): "רגע, אז איך גורמים למשהו להראות יותר ארוך במערכת השנייה?"
מרצה: "בעיות בבית?"
שיעור פיזיקה 1 מ', טכניון

#703+ (188) -
מרצה : אלוהים ישמור אתכם מהחומר הזה.
סטודנט : אז איך אמרת שקוראים לזה ? זה יהיה במבחן ?
מרצה : עזוב גם ככה לא תזכור!! ותקווה שזה לא יהיה במבחן.
[במהלך שיעור אלגברה 2 לקראת סוף הסמסטר,הרצאה על קוונטריונים או קריטריונים או איך שלא יקראו לזה]
[אוניברסיטת תל-אביב, הפקולטה למדעים מדוייקים]


#286+ (175) -
מרצה א': "במצגת הזו לא רואים את הכיתוב בכחול כהה, שכחתי לשנות אותו כשהחלפתי את הרקע לשחור..."
מרצה ב' (יושב מאחור): "משעשע, אם מנפנפים את היד מול הפנים מהר אפשר לקרוא את זה"

(כל הכיתה מנפנפת את היד מול העיניים)

סטודנט: "זה לא עובד"
מרצה ב': "נכון, אבל נורא רציתי לראות את כולם מנפנפים את היד"

מכון ויצמן, המחלקה למתמטיקה ומדעי המחשב.


#759+ (170) -
מרצה באחת ההרצאות: "בשעת פליטת הזרע אצל הגבר הזרעונים נעים בתוך מעטפת של סוכרים שמגינה עליהם."
מיד מרימה ידה אחת הסטודנטיות ושואלת: "רגע, אז למה בכל זאת יש לזה טעם מריר?" ...
*דממה בקרב הנוכחים*
[הסטודנטית נהיית אדומה מאוד...]
(פקולטה לביולוגיה, טכניון)


#1034+ (168) -
רקע: יש מלא רעש בכיתה והמתרגלת לא מצליחה לדבר
מתרגלת: "אוף, איזה מזל שאני יורדת לסיני מחר"
סטודנט: "מי זה סיני?"
*הכיתה מתפוצצת מצחוק*
תרגול באת"מ מדעי המחשב בטכניון


#666+ (126) -
(טכניון, 1999): קורס מבוא להסתברות לתלמידי הנדסת חשמל:
מרצה: נניח שיש לי שלושה כדורים בתוך הכד, ואני רוצה לבחור אחד...
עתודאי הנדסת חשמל: אנחנו לא תלמידי מתמטיקה. אתה יכול לתת לנו דוגמה שקשורה לתחום שאנו לומדים?
מרצה: כן. נניח שיש לי שלושה נגדים בתוך כד ואני רוצה לבחור אחד...


#879+ (121) -
"... 15-20 דקות, ואני גומר. בלי לעלות ולרדת...."
מרצה לכימיה אורגנית, מסביר מדוע עדיף לוותר על הפסקה ולהמשיך את השיעור ברצף..
האונ' העברית, ביה"ס לרוקחות


#695+ (116) -
שתי הודעות קצרות מאת <מתרגל>
א. שעות קבלה יתקיימו (באופן קבוע) ביום ג, 17:00-18:00, בניין ביוטכנולוגיה, חדר 114 או 116 (כדי שלא תשתעממו).

לאחר שנבדק היקף החומר שינתן בבוחן, די ברור שאין צורך בתרגול השלמה. תרגול כזה ינתן כמובן לפני המבחן.
לאלה הזקוקים לעזרה, ניתן ליישם את העקרון הנושן שדומה כי אבד עם השנים- הגעה לשעות קבלה.
כרגע בשעות הקבלה המסדרון נראה נטוש כמו במערבון הקלאסי של קלינט איסטווד "עיירה ושמה גיהנום" (סרט מומלץ ביותר!).
לחילופין, ניתן אף להשאיר שאלות במרכז התקשורת (שנראה צחיח יותר מהקוטב הדרומי בסרט "מסע הקיסרים" (אפילו יותר מומלץ!)).

אני יודע שכל הקטע של להגיע לשעות קבלה זר לרובכם, אך המעוט שמתעקש להגיע מתבקש לא להכנס למעבדה שמול המשרדים כדי לחפש אותי.
אני לא יודע איך אחיה עם עצמי אם תפגעו בעצמכם או, אפילו יותר גרוע, בצלוחית של חיידקים יקרים מפז.
תודה.
מיילים ממתרגל לקורס זרימה להנדסת ביוטכנולוגיה, אוניברסיטת בן גוריון

#685+ (107) -
מרצה בזרימה מנסה להבהיר את מספר ריינולדס:
"לי יש צינור ולך (מצביע על סטודנט) יש צינור אחר יותר גדול
איך אנחנו יכולים להשות בין הביצועים של הצינורות שלנו?"
. . . כעבור זמן מה . . .
המרצה מסביר על עניין צפיפות האוויר:
המרצה: "עכשיו שאני מנופף ביד אתם לא מרגישים את זה אבל נניח שהיית איתי (מצביע על סטודנט) באמבט ג'לי אז היית מרגיש את התנועה!"
סטודנט: "לא רוצה להשוות איתך צינורות ולא רוצה להיות איתך באמבט ג'לי"
קורס זרימה, הנדסת ביוטנולוגיה, אוניברסיטת בן גוריון


#712 + (105) -
מרצה לחדו"א לסטודנטים להנדסת חשמל בטכניון בסיום הסמסטר הראשון:
"גם לי היו את אותם חלומות כמו שלכם - והתאכזבתי מהם בדיוק באותה מידה...."


#537+ (104) -
המרצה: "אתם יודעים מה ההגדרה המילונית של רקורסיה?"
"עיין ערך רקורסיה."
מבוא לחישוב, המחלקה למתמטיקה, צעירי בר-אילן מחזור ד'


#93+ (102) -
"אני שמח שאתם מבינים. בקרוב זה ישתנה"
שיעור ראשון, אינפי. אוניברסיטת ת"א, מדעים מדוייקים

#226+ (87) -
סטודנט : "רגע, המשפט הזה נכון ?"
מרצה : "לא"
מרצה : "אתה רוצה תשובה ארוכה יותר ?"
סטודנט : "כן"
מרצה : "לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא"
מערכות ספרתיות, הנדסת תוכנה, אוניברסיטת בן גוריון

#662+ (84) -
אוניברסיטת חיפה, החוג לכלכלה, מבוא לכלכלה א'

מרצה: "כמה זמן לוקח לכם לשרטט מערכת צירים עם גרף ישר אחד?!"
כעבור דקה: "מה?! אתם משרטטים לי גרפים עם סרגל? מה אתם חולי פרקינסון?!"

#940+ (82) -
המרצה פותר מעגל חשמלי.
סטודנט- ד"ר, איך זה הסוללה 12V והמנורה דולקת ב-1.5V? מה פה מקולקל?
המרצה מוסיף M.I.C ליד הסוללה וממשיך בשיעור.
כעבור 30 שניות:
הסטודנט- סליחה שוב ד"ר על ההפרעה... אבל מה רשמת שם?
המרצה: Made In China...
מכללת אריאל, פיזיקה חשמל.

#351+ (81) -
מדריך מעבדה: יש עוד בעיה עם אצטונים, אם אתה בא נגיד לנקות את הטלפון שלך עם זה ואז אתה רואה שהוא נמס לך...
סטודנט: מי עד כדי כך טיפש בשביל לעשות דבר כזה
מדריך מעבדה: אני
מעבדה בכימיה אורגנית, מדעים מדוייקים, האוני' העברית

#274+ (80) -
סטודנט ניגש לפתוח את החלון. המרצה: "לא לא!!! יהיה בסדר, אל תקפוץ!"
(פקולטה למתמטיקה, טכניון.)

#733+ (77) -
סטודנטית: "יש שנאים שמזמזמים כשהם עובדים. למה ?"
מרצה: "גם את היית מזמזמת אם היו לך 50 מחזורים בשניה..."
מבוא להנדסת חשמל 1, המחלקה להנדסת חשמל ומחשבים, אונ' בן-גוריון

#279+ (76) -
אחד הסטודנטים יוצא מהכיתה לפני הסוף, המרצה בתגובה: "לאן אתה הולך?!"
הסטודנט הנבוך מגמגם משהו על השיעור הבא, והמרצה אומר, בנימה נעלבת: "אבל... אבל, אבל... מה עם המטריצה..?! אתה לא רוצה לדעת אם היא לכסינה..?"
הרצאה באלגברה, טכניון.

#643+ (76) -
"אני לא מבין מה אתה אומר. אתה בטח קרוב משפחה של אשתי"
[מכינת הטכניון, 2003]


#167+ (71) -
מרצה: אז איך אומרים, מתמטיקה יפה (yafe) או מתמטיקה יפה (yafa)?
סטודנט: תלוי אם אתה רוסי
חדו"א / את"א

#517+ (71) -
המרצה מנסה להסביר על עוצמות: "כשהאדם הקדמון יצא לצוד והרג שלושה דובים, הוא היה צריך להחזיר אותם למערה לאשתו, אבל הוא לא יכל לסחוב את כולם, אז הוא חזר לאשתו, ובגלל שאנשים לא דיברו בתקופה הזו הוא הראה לה שלוש אצבעות ביד. מה שהוא בעצם התכוון לומר זה שקיימת פונקצייה חד חד ערכית ועל בין מספר האצבעות שהוא מציג ביד לבין מספר הדובים שהוא צד..."
- מתמטיקה בדידה, הפקולטה למדעים מדוייקים, אוניברסיטת תל אביב.

#407+ (70) -
פרופסור: "מה אתם חושבים? אני צריך להרשות למאחרים להיכנס?"
סטודנט: "מה אתה רוצה? ככה חינכו אותנו!, ביסודי שאיחרנו, שאלו אותנו, מה אתם סטודנטים?!"

האם מישהו פה מזהה את הכיתה שלו או גרוע מכך ציטוט שלו/ה?


הציטוטים לקוחים מהאתר: http://www.tzitut.com
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 16:37

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר