לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי         אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה "רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עדיין לא בטוח לגבי הראשון." -- אלברט איינשטיין ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > מדע, טכנולוגיה וטבע
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #8  
ישן 21-03-2006, 22:54
  caliber45 caliber45 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.02.06
הודעות: 59
נכון... א-ב-ל
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי mshina שמתחילה ב "כן אבל אתם שוכחים נתון מאד חשוב ."

החיכוך שנוצר בין הקליע לקנה דווקא מוסיף לו מהירות בצורה מסויימת...

אם הקנה והקליע היו באותו קוטר בדיוק והקליע היה יכול לעבור בלי בעיות דרך הקנה רק חלק קטן מהאבשש שבתרמיל היה מנוצל והרוב היה מתבזבז. לא כל האבשש שבתוך התרמיל ניצת ברגע הנקירה, אחוזים רבים מהאבשש ניצתים תוך כדי תנועת הקליע בתוך הקנה ודווקא העיקוב שלו בתוך קנה עוזר לכל האבשש להידלק בתרם הקליע יצא מהקנה ואז ברגע היציאה הוא יקבל את מירב האנרגיה שהיה יכול לקבל מאותו תרמיל והאבשש שבתוכו. אם לקליע לא יהיה חיכוך עם הקנה גרגירי האבשש הראשונים שידלקו כבר יעיפו אותו וכשהוא כבר יהיה בסוף הקנה או כבר מחוצה לו תושלם ההצתה של כל הגרגירים... אני יודע שזה נישמע קצת מוזר אבל כל התהליך הזה פשוט מתרחש ממש ממש מהר!!!
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +3. השעה כעת היא 10:22

הדף נוצר ב 0.17 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2019 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר