14-03-2006, 18:44
|
|
|
|
חבר מתאריך: 28.01.06
הודעות: 421
|
|
המאבק על רף 500 כ"ס
סובארו ומיצובישי מעלות את ההספקים של רפליקות הראלי: 511 באיבו ו- 500 באסתי ..
עם מנועים חדשים, נתוני הספקים מרשימים ובעיקר ביצועים משופרים, מעלות רפליקות הראלי החדשות את רף ההנעה. אך התפריט המעודכן רק גרם ליצרניות לשאוף ליותר; `Owen` מרכז הביצועים של `גארט`, יצרנית מגדשי הטורבו, מציעה קיט שיפורים הן לסובארו STI והן למיצובישי איבו.
המהנדסים המוכשרים החליטו כי יותר מכל זקוקה האיבו למגדש טורבו גדול יותר. בראיין אואון (Owen), ממנהלי החברה, טוען כי כעת ניתן `להוציא` מהמנוע עד 511 כ"ס (!). כל שצריך לעשות הוא לרכוש את קיט השיפורים - `איבו ביג פאוור` הכולל מגדש טורבו גדול יותר מסדרת GT - ולהלבישו על גרסת הלנסר FQ-400. להזכירכם, גרסת ה- MR FQ-400 של האיבו הקודמת - הגרסה הרשמית החזקה ביותר אי-פעם של המכונית - `הסתפקה` ב- 405 כ"ס בלבד. אואון אינו נוקב במחירו של הקיט אך מצהיר כי את מגדש הטורבו החדש ניתן להתקין מדגמי האיבו 4 ועד זו הנוכחית (9).
לאימפרזה מציעה `Owen` מגדש טורבו מאותה סדרה (GT) והספקים בנעים בין 430 כ"ס ל- 500 כ"ס (לעומת 280כ"ס ב- STI הסדרתית). מחירו של קיט השיפורים ל- STI עומד על 1,200 ליש"ט (לפני מסים).
נתוני הביצועים של השתיים טרם פורסמו, כך שאנו יכולים רק לנחש מי יכה את מי במיאוצי הרמזורים; הניחוש שלכם טוב כמו שלנו.
נלקח מ : www.motocar.co.il
_____________________________________
"Lord can you hear me speak"
Tupac Shakur 4 Ever
|