11-12-2004, 11:45
|
|
|
|
חבר מתאריך: 20.10.04
הודעות: 1,341
|
|
בדקתי בשבילך בקשר ל argument
רציתי להגיד משהו אחר אבל אז החלטתי לבדוק לעומק
מסתבר שFLASH הכינו CLASS שניקרא ARGUMENT
בCLASS הזה יש נתונים על מי קרא לפונקציה הזאת, איזו פונקציה ניקראה (בעצם זה במקום השם של הפונקציה הזאת אם אין לה שם ספציפי...) ואילו פרמטרים נשלחו לה (מסתבר שאפשר לשלוח יותר פרמטרים ממה שהפונקציה מקבלת... זה מוזר לי)
בכל מקרה אם אתה מבין איך להשתמש בזה אז תשתמש בזה בכל מקרה זה לא עוזר למה שאתה רוצה לעשות...
פונקציה מגדירים כך:
קוד:
function functionname (parameter0, parameter1,...parameterN){
statement(s)
}
או כך
var something:Function=function (parameter0, parameter1,...parameterN){
statement(s)
};
לדוגמא
function sqr(x:Number) {
return Math.pow(x, 2);
}
או
var sqr:Function=function (x:Number) {
return Math.pow(x, 2);
};
בד"כ משתמשים בצורה השנייה בשביל להצמיד פונקציות למה שניקרא EVENTים לדוגמא:
קוד:
someMovieClip.onEnterFrame=function () {
//code code code...
}
וככה לא צריך לפזר את הקוד ואפשר לרשום את כולו בפריים וזהו (יותר קל לעקוב ככה...)
בכל מקרה תשלח את הכתובת של המדריך אני יוכל להגיד לך למה בדיוק המדריך התכוון
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
|