לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 30-03-2006, 15:19
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,238
Facebook profile
קוברה תקועה בפקק

יום ד' אחה"צ, צומת אשדוד, פקקי תנועה מכל כיוון.
בזמן שאני מתופף על ההגה ומחכה שהפקק כבר ישתחרר אני מרים את העיניים ולשניה לא מאמין למה שאני רואה בנתיב מולי (הכיוון ממזרח למערב).
הפקק משתחרר ומתחילים לנסוע והדבר הזה נוסע לקראתי ועכשיו אני כבר בטוח שזה אמיתי, אני מחליט שאני עוצר בצד ומרביץ תמונה במיוחד בשבילכם, אבל שוטר מתנ"א (כרגיל, הפקק בגללו) מסתכל עליי ומסמן לי לנסוע.
אני לא מוותר עוצר בצד, יורד מהרכב, מוציא את הנייד עם המצלמה המצ'וקמקת שלו ומרביץ תמונה לפני שהדבר הזה נעלם ולפני שהשוטר בא אליי.

קבלו את פירות המבצע - מסק"ר קוברה על גלגלים!
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

עכשיו באות השאלות:
מאיפה? לאן? למה? אולי הקוברה שנפגעה בתאונה בשבוע שעבר (ניראית שלמה מידי)?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 31-03-2006, 04:07
  iaf-man iaf-man אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.07.04
הודעות: 898
"תפיסה" יפה! אתה בטוח שזה היה מוביל אזרחי?בצה"ל יש יח' חילוץ
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "קוברה תקועה בפקק"

שבין היתר מחלצת מסוקים,שנחתו חירום בשטח.זה לא חייב להיות המסוק המדובר-ישנם עוד הרבה מאוד מקרים שלא מדווחים(נחיתת חירום "רגילה",בגלל שבבי מתכת באחד משמני המנוע/ממסרים).ישנן התראות
אדומות בפנל ההתראות של המסוק,שמחייבות נחיתה מיידית(שבבים בשמן היא אחת מהן).לפעמים נוחתים בגלל התראה כתומה/צהובה,מקפיצים מכונאים לשטח לבדיקה(במסוקים עם מכונאי מוטס זה יותר קל-הוא בודק את סוג השבבים ומחליט האם ניתן להמשיך לטוס).לפעמים זה בגלל פיתול יתר במנוע(עומס יתר)-
OVER TORQUE.מנועי מסוקים,למי שלא יודע,עובדים כל הזמן ב-100% סל"ד ומה שמשתנה(עם הרמת/הורדת הקולקטיב) זה כח הפיתול על ציר ההנעה.אם הכח הזה חורג מעבר ל-110%,נדמה לי,אז חייבים לנחות מיד(לא סגור לגמרי על הערך-עבר כבר הרבה זמן מאז שהתעסקתי עם האנפות,אבל העקרון דומה).
כשצילמת,לא שמת לב האם היה גם ריאו חץ בתנועה לפני/אחרי המוביל? לא כתבת גם לאיזה כיוון הוא נסע-לכיוון הבסיס שלו או לא?
איציק
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 06:30

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר