31-03-2006, 19:58
|
|
|
חבר מתאריך: 20.06.03
הודעות: 5,125
|
|
איין קשר בכלל
יש הרבה מאד רכבים חזקים מאד שמשאירים אותם חיצונית סטנדרט.
ובקשר לאוירודינמיקה ויציבות זה מסתכם ב החלפת גאנטים בקוטר מועיל,
צמיגים, בולמים וקפיצים, ספויילר אולי ולא אחד לשם פוזה, ספילטר קדמי.
תיהיה בטוח שגאנט בגודל שהבאת בתמונה לא תורם למהירות,
אחרי שאתה עובר את הקוטר המקורי של הצמיג והגאנט יש איבוד כוח.
הניפוחים וכל הפלסטיקה הזו לא ממש תורמים גם.
גם LSD, בקליות שקופות, טמבון 2 יציאות אגזוז לא תורם ממש.
אם כבר אז מכסה מנוע מקרבון שמוריד משקל, או הוצאת חלקים מיותרים לחסכון במשקל,
הרבה יותר חשוב מאשר לדפוק ספויילר שלא בא בכלל עם הרכב.
מה עוד שההונדה הנ"ל מונמכת ובעלת בולמים שונים,באה עם ספויילר מקורי
שבמקרים רבים עושה פעולה מצוינת יותר מספויילר שתשים בעצמך.
גאנטים קלים בקוטר נורמלי ולא 20".
בקיצור אם הולכים על שיפורי מנוע וביצועים הולכים על זה עד הסוף נטו,
בלי שטויות של מערכות ושיפורי יופי.
אתה יכול לראות דוגמא את "רעם כחול", האימפרזה האדומה ועוד ועוד גם מחול.
_____________________________________
"הביאוהו חי או מת, מוטב חי. זה יהיה חשוב מאד עבור הנוער שלנו"
|