09-04-2006, 13:37
|
|
|
חבר מתאריך: 20.06.03
הודעות: 5,125
|
|
בהמשך למה שאמר ימ"מ
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי ZoneAlarm שמתחילה ב "4 שאלות בנושאים: האצה ל 100 קמ"ש, בקרת שיוט, יחסי העברה, סיקורי מבחני דרכים"
בקרת שיוט, זו אפשרות לקבוע מהירות נסיעה קבועה ללא צורך ללחוץ על דוושת הגז,
היא עובדת רק ממהירות מסוימת, אם אני לא טועה משהו כמו 40 50 קמ"ש
לא זוכר בידיוק ובכל רכב זה שונה. גם אצלי ב 626 יש את זה זה לא כזה גימיק.
אם כי נחמד לחזרה ממסיבה מהרצליה 130 כל הדרך עד לראשל"צ ואתה לא נוגע בברקס
2) יחסי העברה מתייחסים להפרש ביין הילוך להילוך בהעברת ההילוכים.
יש לך בד"כ 5 הילוכים בידני, כאשר ההילוך החמישי הוא רק לשם שיוט, הוא לא
מפתח מהירות כמו השאר.
יחס העברה נמוך גורם לך להעביר את ההילוכים מהר יותר ו"מסיים" את ההילוך יותר מהר
אם הוא יהיה גבוהה יותר אז ההפך למה שלמעלה.
מה שהוא אומר בעצם במשפט הראשון זה שיחס העברה גבוהה לא גורם לסלד לטפס
ולרעש בסלון, אבל זה לא הכי טוב לצריכת הדלק.
3) לא בודקים, עוד איין מסלול רשמי שמותר למדוד מהירות מול שעון בארץ.
אבל אם אתה מתעקש תמדוד עם סטופר בכביש ציבורי.
4) תנסה ב auto.co.il ופה אתר מעולה למלא דגמים http://www.carfolio.com/
_____________________________________
"הביאוהו חי או מת, מוטב חי. זה יהיה חשוב מאד עבור הנוער שלנו"
|