לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #24  
ישן 26-04-2006, 08:03
  Fox450 Fox450 אינו מחובר  
עוסק בהיסטוריה צבאית וגרמנית, ובתולדות הלוחמה האווירית
 
חבר מתאריך: 23.03.06
הודעות: 1,997
חצי החזרה לחיים
בתגובה להודעה מספר 23 שנכתבה על ידי mr_doron שמתחילה ב "ואם ממש ממש רוצים אז אפשר גם להחזיר אותם לחיים"

מדובר באחד מתוך סדרה של חמישה מטוסים שנבנו ונבנים לגמרי מחדש ע"י חברת Classic Fighter Industries בסיאטל. עד עתה נבנו שני מטוסים - דו-מושבי וחד-מושבי. בבנייתם השתמשו עד כמה שניתן בשרטוטים ובחומרים טכניים מקוריים. האתגר הגדול ביותר היה המנוע. יומו 004B מקורי אי אפשר היה להתקין במטוסים ואף אחד לא רצה להתחיל לשחזר את המנוע הבעייתי הזה. לכן השתמשו במנועי J-85 שניתן היה להתקין בפוד המנוע המקורי עם מעט מאוד שינויים חיצוניים. אם כן, לא מדובר בפרוייקט רסטורציה קלאסי כמו שנהוג בד"כ עם "ציפורי מלחמה". ראו פרטים נוספים ב:
http://www.stormbirds.com/project/index.html
דרך אגב, למי שלא יודע, בניגוד לאגדות, הסיבה העיקרית לכניסה המאוחרת כ"כ של מטוסים אלה לשירות מבצעי היתה משך ההבשלה הארוך של טכנולוגית המנועים.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #26  
ישן 26-04-2006, 08:54
  Fox450 Fox450 אינו מחובר  
עוסק בהיסטוריה צבאית וגרמנית, ובתולדות הלוחמה האווירית
 
חבר מתאריך: 23.03.06
הודעות: 1,997
זה לא שהמטוס לא היה גדול
בתגובה להודעה מספר 25 שנכתבה על ידי Soloavia שמתחילה ב "אז אם כבר"

הטייסים היו פעם גדולים יותר אב הטיפוס של ה-Me-262 היה מצוייד במנוע יומו 210 לצורך ניסויי הטיסה לפני שמנועי הסילון היו מוכנים.
המטוס עם מנוע בוכנה בלבד.
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
לאחר מכן השאירו את מנוע הבוכנה בתור גיבוי. הדבר הוכיח את עצמו בטיסת הבכורה ביולי 1942 כששני מנועי הסילון - גרסאות מוקדמות של מנוע BMW 003 שבקו חיים בזה אחר זה.
כאן נראה המטוס עם שני סוגי המנועים.
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

בכל מקרה, מעולם לא הותקנו עליו מדחפים בתור הסוואה. עם זאת, זה בדיוק מה שעשו האמריקאים עם אב הטיפוס של ה-P-59 כאשר הביאו אותו לניסויים באגם מורוק (כיום בסיס אדוארדס). אם רק הייתי מצליח למצוא את התצלום...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #30  
ישן 27-04-2006, 07:10
  Fox450 Fox450 אינו מחובר  
עוסק בהיסטוריה צבאית וגרמנית, ובתולדות הלוחמה האווירית
 
חבר מתאריך: 23.03.06
הודעות: 1,997
נכון
בתגובה להודעה מספר 29 שנכתבה על ידי עידו403 שמתחילה ב "בספר המטוסים כתוב אחרת"

על אב הטיפוס החמישי התקינו גלגל חרטום קבוע קשיח (לא מתקפל) כדי לבדוק את הרעיון והחל מאב טיפוס 6 הותקן גלגל חרטום רגיל מתקפל. הסיבה לשינוי היתה קושי בהמראה. התכנון האוירודינמי של המטוס לא איפשר זרימת אויר מספקת על הגאי הגובה בשעה שגלגל הזנב נגע בקרקע וכתוצאה מכך לא התאפשרה הרמת הזנב בשעת ריצת ההמראה. התרגולת שפיתחו טייסי הניסוי היתה לתת נגיעה קצרצרה בבלמים כאשר המטוס היה מגיע למהירות מסויימת ואז הזנב היה מתרומם והגאי הגובה היו נעשים אפקטיביים. התרגולת חייבה נסיון רב ואחרי תאונת המראה שקרתה לאב טיפוס 3 בקיץ 1942 הגיעו למסקנה שבמצבו הנוכחי המטוס מעולם לא יהיה בשל לשרות מבצעי והוחלט להתקין גלגל חרטום.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 10:36

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר