10-05-2006, 22:30
|
|
|
חבר מתאריך: 10.10.04
הודעות: 201
|
|
אני אולי נאיבי אבל יודע את החוק.
על פי אכרזת הפיקוח על מוצרים ושרותים ( ציוד לחימה וידע בטחוני) 1986 ציוד לחימה כולל רשימת קטגוריות מכאן ועד הודעה חדשה.
רמת השמישות ( המכונה בצבא כושר ) אינה משנה ולכן גם גרוטאות מצריכות רשיון יצוא.
בין הקטגוריות:
רכב משורין, רכב חילוץ וכל רכב אחר שנועד לשימוש כוחות מזוינים ( ) או כוחות בטחון, לרבות רכב שהותאם או הוסב לשימוש כאמור......, חלקי רכב והתקנים.
אמצעי מיגון מכל סוג שהוא לרבות אמצעים המיועדים למסוקים, למטוסים אזרחיים,...... לרכב קרבי משורין או לרכב צבאי אחר
אין ספק שצריח או תובה או אפילו זחלים עונים על הגדרות אלו ומחייבים רשיון יצוא.
כל מה שצריך זה שנציגי משרד הבטחון בנמלים ( יש כאלה ) או קצין ( כמדומני שיש קצינים רבים מחיל הים בנמלים ) יטרחו ויעמדו בזמן העמסת אוניה בגרוטאות.
ברגע שיזהו פריט צבאי כלשהוא יעצרו את האוניה ( אפילו לא צריך לשם כך את חיל הים... )
אין אפילו צורך להוכיח שהפריט גנוב כי נסיון היצוא ללא רשיון הינו עבירה.
יתחילו חקירה, יפרקו את האוניה, יעצרו את היצואן וכך הלאה.
כל יום המתנה של אוניה עולה בין אלפי לעשרות אלפי דולרים.
אחרי שיעשו זאת פעמיים היצואן יבדוק היטב שלא השתרבב למשלוח אף פריט צבאי
כל מה שצריך זה שבימים הבודדים שבהם מעמיסים כזאת אוניה יעמוד שם קצין או עובד משרד הבטחון וישגיח.
אם הם לא מסוגלים לבצע את זה, מגיע להם שיגנבו מגרוטאות, דרך מערכות פעילות ועד אנדרטאות.
נ.ב.
כן אני יודע שגם בשלושה ימים בחודש בהם מתבצעת העמסת אוניה יותר נוח לשבת במשרד הממוזג
ולעזזל עם הציוד והאנדרטאות.
איזה חיל ים נפלא יש לנו !
איזה משרד בטחון יעיל !
כמה סיב"ט מוצלחים בלייצר בירוקרטיה וניירת !
איזה הצלחות נפלאות יש למשטרה הצבאית באכיפת נושא הכומתה !
אולי צריך שמבקר המדינה ינזוף במפקד חיל הים וראש סיב"ט ואז דברים יזוזו.
|