16-05-2006, 09:28
|
|
|
|
חבר מתאריך: 21.12.04
הודעות: 30,021
|
|
מערכת הרמזורים בכבישים לא מוכרים יכולה מאוד לבלבל.
כך למשל, סיפור שהיה, כך היה: (ואני יודע שאני לא היחיד אז כל המתחסדים... אנא...) שעמדתי ברמזור אדום כשאני רוצה לנסוע ישר. הרמזור לפניה שמאלה התחלף לירוק ובילבל אותי ונסעתי ישר כאשר לי עדיין היה אדום. רק כשהייתי בתוך הצומת הבנתי מה הטעות שלי (וכמובן באדיבותם הצפצפנים של נהגי ישראל שהיו אותה שעה לידי [יום שבת בתוך רחובות, נסיעה ראשונה אחרי הטסט]).
עוד סיפור של אדום?
נסעתי עם כמה חברה' חזרה מהדרום הביתה. באחד הכבישים ליד אשדוד אם אני לא טועה, הייתי צריך לפנות ימינה בצומת מרומזרת. השעה כמובן היתה לילה מה שהקשה להבחין בקישור שבין הרמזורים לנתיבי התנועה. אני חשבתי שהפניה ימינה היא ללא רמזור אלא ע"י השתלבות בנתיב האצה, אך לא כך היה הדבר. פניתי ימינה מבלי לעצור ברמזור וכמובן, רק אחרי שעברתי את הצומת הבנתי שזה היה רמזור אדום.
סיפורי פס לבן?
איך אתה יודע מתי הוא מגיע או מתי הוא נגמר? בכבישים שאתה לא מכיר, אתה לא יכול לדעת. אתה יכול להתחיל עקיפה וכשאתה במקביל לרכב הנעקף, הפס המקווקו יכול לתחלף במפתיע לפס רצוף. כן חומכמולוגים שיגידו שהוא נהיה יותר צפוף לקראת, אבל עדיין - זה קורה וזה ימשיך לקרות עוד הרבה עד שלא תכיר את כל הכבישים בארץ, והנקודה שלי היא - שזה קורה באמת בתמימות ולא כי מי שעקף היה בן-זונה שניסה לעשות שטויות.
הגורם היחידי לתאונות דרכים בארץ זה אי-צפיה.
כל השאר זה רק תירוצים. לו נהגים יכלו לצפות תגובות של נהגים אחרים, או גורמים שונים בכביש כמו הולכי רגל, לא היו תאונות.
קוראים ל'תאונות דרכים' בשם הזה כי הן תאונות. הן קורות בטעות ללא כוונה. גם אם אתה נהג זהיר ולא ביצעת שום מחדל אסוני כמו להשתמש בסמים / אלכוהול / סקס בזמן נהיגה, זה עדיין יקרה לך (אני כבר לא אומר "יכול").
השיטה שלך להוריד מהכביש את כל מי שטועה היא שיטה גרועה מאוד.
אני מהטעויות שלי למדתי. אני חושב שמכל הנהגים שלא טעו - אני נוהג הרבה יותר טוב. הריכוז שלי בכביש והשליטה ברכב מושלמים.
מעולם לא קיבלתי דו"ח משטרתי (רק דו"חות חניה) על נסיעה בהשפעת אלכוהול / מהירות מופרזת / על סמים אין מה לדבר, אני בכלל לא משתמש...
ואתה? אתה יותר אחראי ממני?
|