לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 17-05-2006, 12:43
צלמית המשתמש של balvan64
  balvan64 balvan64 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.09.05
הודעות: 559
פיגוע עלילות 7900GT

אז זה מה שקרה בניתיים, היום בערב אני ארכיב אותו ואני אספר לכם אם זה עובד או לא.

אני אציין לטובה את אנשי פלונטר, הם אדיבים ומקצועיים, חברת המשלוחים שהם מעסיקים הם ממש גרועים.

1. בהתחלה הם בכלל לא הכירו במשלוח שלי עד שהתקשרתי לפלונטר והם דיברו איתם ופתאום הם מצאו אותו.

2. יום למחרת שהתקשרתי כדי לתאם איתם (שימו לב שהם בכלל לא טרחו להתקשר אלי) את שעת ההגעה, כי אני לא כל היום בבית כמובן. ענתה לי בחורה בשם דיקלה בחוצפה ובדיבור מזלזל ואמרה לי שהם יתקשרו לתאם איתי שהם יחליטו שהם צריכים ואם אני לא מרוצה זה לא מעניין אותם ושאני אדבר עם פלונטר אם בא לי אמרה שלום וניתקה את הטלפון. אלא היו ממש המילים שלה, זו לא הגזמה! השיחה איתה הייתה בשעה 10:45, זו לא שעה שבה מתאמים עם לקוח שעת הגעה, ואני זה שהתקשרתי, הם מבחינתם יכלו "לתאם" איתי מתי שבראש שלהם. שעה לתאם היא בתחילת יום העבודה בסביבות 7:30-8:30.

3. לאחר שדיברתי עם פלונטר כמו שאמרה לי דיקלה, פלונטר דיברו עם חברת המשלוחים ואמרו לי שבשעתיים הקרובות ידברו איתי, ויתאמו איתי, השעה הייתה כבר 11:00.

4. שחזרתי הבייתה בשעה 13:00 התברר לי שחברת המשלוחים אמרה לאמא שלי שהם יגיעו בין 17:00 ל 20:00. אמרה, זה לא לתאם, בשעה 12:00~ להגיד שאתה בא בשעה 17:00 עד 20:00 זה לא תיאום. ובאיזה זכות הם תאמו את הגעת החבילה שלי, שאני משלם עלייה עם הכרטיס שלי עם מישהו אחר? אני הלקוח, הם לא יכולים להודיע למי שבראש שלהם רק כי הוא הרים את הטלפון! וכן, כמובן שיש להם את הפלאפון שלי, אם הם היו רוצים, כששמעו שאני לא בבית יכלו להתקשר אלי ולתאם איתי - הלקוח!

5. אני ממש מיואש ומאוכזב! בנועה מחשבים כל פעם שהזמנתי, היה מתקשר אלי בחור אדיב ונחמד מחברת המשלוחים בשעה 8:30 בבוקר ושואל אותי מתי נוח לי שהוא יביא לי את המוצר. ככה חברות משלוחים שלוקחות 45 שקל לחבילה צריכות להתייחס ללקוחות, ולא - "אנחנו נתקשר אלייך ונודיע מתי אנחנו באים מתי שאנחנו חושבים , אם אתה לא מרוצה תתקשר לפלונטר, להתראות!"
בכל אופן, פלונטר הם אחלה באמת, אבל תסעו ותיקחו את הציוד לבד!

לידע כללי אני סטודנט בן 23 ואני שילמתי על הכרטיס, לא מדובר במשהו אחר.
_____________________________________
Intel I7 920 2.66 GHz
Asus P6TD Deluxe Intel X58
G.skill Trident 6GB (3x2GB) DDR3 1600Mhz
Samsung 22" 226BW 1680x1050
Asus Radeon EAH5870 1GB
Seasonic 750W


נערך לאחרונה ע"י balvan64 בתאריך 17-05-2006 בשעה 12:46.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 18-05-2006, 20:13
  yarivplonter yarivplonter אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.05.06
הודעות: 7
תגובתינו לסיפור...........
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי balvan64 שמתחילה ב "עלילות 7900GT"

ואללה. נרשמתי לפורום רק כדי להגיב. וזה לקח כמה דקות טובות בגלל איזו שטות בתיבת הדואל שלי.

ולתכלס.

אנחנו בת"א והוא בצפון (לא אכתוב פרטי אישיים כי זה חסוי לדעתי)
חברת השליחויות שלנו מכסה את איזור נתניה בצפון, השטחים במזרח וגדרה בדרום. לכל איזור אחר הם משתמשים בשותפים עיסקיים (כמו במקרה שלפנינו)
(ומסיבה זו כניראה נועה מחשבים יותר חזקים בצפון ואנחנו במרכז)

הכותב שם את הטלפון שלו בבית ואת הטלפון הנייד בהזמנה.

חברת השליחויות ראתה טלפון בבית וטלפון נייד
חשבה שיותר זול לחייג לבזק מאשר לסלולרי (מהלך נבון לדעתי) וזה בגלל שאני מרים את אתר NEZEQ.CO.IL אבל זה לא קשור.

אמו ענתה. אמרו לה 5-8 בערב זה בסדר ? והיא ענתה "כמובן"

מה הם צריכים להבין ? שהם מובילים פצצות למתאבד סודי? או שזה משהו של כת השטן ?
סה"כ חלקי מחשב ואמו מולידתו אמרה תביאו, אני בבית.

כמה אפשר להיפגע ממשהו כזה ? בפעם הבאה שישים רק את הטלפון שלו ואז לא יצרו קשר עם אף אחד אחר.

ומעבר לזה, ההזמנה צצה אצלנו ב 14 לחודש בסביבות 1 בצהריים, בשעה שלוש הוזמן המוצר מהספק ולמחרת נשלחה ההזמנה ו ב 17 לחודש בשעות הערב היא נחתה בביתו. מה רע ?

שתבינו. אנחנו ברשת כבר 9 שנים (בחודש הבא) ופעם ראשונה שנוחתת על שולחני תלונה מוזרה של פגיעה בפרטיות באספקת חלק של מחשב, בכך שזה לא תואם אישית או שלא טלפנו בשעות הבוקר המוקדמות (מזל שלא העירו אותו כי אז היתה תלונה אחרת)

טוב.

הבנתם בטח מה שניסיתי להעביר. ואם מישהו צריך משלוח סודי, אישי, ישיר הוא מוזמן לבוא לאסוף או פשוט לבקש (אנחנו יודעים גם לשלוח מתנות לימי הולדת בלי לגלות למקבל, ולספק בזמן אבל זה בתנאי שמספרים לנו על סודיות המוצר המסופק)

ועוד דבר קטן, אנחנו מוספים עוד חברת משלוחים שתעבוד ישירות מולנו לאילת, שטחים, צפון רחוק כדי להגביר את נגישותינו הישירה.

יריב - פלונטר
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 21-05-2006, 07:56
  yarivplonter yarivplonter אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.05.06
הודעות: 7
תגובת חברת המשלוחים לסיפור (ביקש ממני להעלותה)
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי balvan64 שמתחילה ב "עלילות 7900GT"

יריב זו תגובתי לעיונך אנא העלה אותו ושרשר אותי לראות מה ההמשך…

אז ראשית שלום לכולם,

אני אסף מנהל השיווק של משרד השליחויות האמור ושותף בחברת רצ פלוס.

קראתי כמובן את השתלשלות המקרה וברצוני ראשית להתנצל אם היתה אי הבנה או התייחסות כושלת:

משלוח שמוכן בפלונטר נאסף מדי יום ונקלט במערכת שלנו.

במידה והמשלוח חורג מגבולות הגזרה שלנו חדרה-אשדוד המשלוח מועבר באותו הלילה לסניף המתאים לגזרה ומתנהל עליו מעקב עד למסירתו וסגירתו במערכת על ידינו ברמה יומית.

המשלוח האמור נמסר למחרת למרות שישנה אפשרות להתאימו למסלול ולמסור אותו בטווח ימים מסוכם מול חברת פלונטר.

את איתור המשלוח אצלנו במערכת ניתן לבצע במס' אופנים וכשפנה יריב אלינו ומשלא אותר המשלוח ע"י אחד מאנשי שירות הלקוחות במשרדינו יריב פנה אליי ישירות אונליין כשהוא עם הלקוח על הקו לנייד שלי שאנסה לעזור והמשלוח אכן אותר מיידית.

המשלוח המדובר היה בסניף הצפוני שעדכן אותי שהם ימסרו אותו באותו היום ואף ביקש בכדי למנוע עיכובים שנבצע תיאום ממשרדינו מכיוון שהטווח למסירה היה ידוע ושויך למסלול של נהג לאחה"צ-הטווח שנמסר לי היה בין 17:00 ל 20:00 ובאותו הרגע התקשרתי לטלפון שהופיע אצלנו במערכת בבית הלקוח

והנייד-הבחירה הראשונית היתה לבית הלקוח שכן ההזמנה אמורה להגיע לביתו ומניסיוננו אחוזי המסירה גבוהים יותר כשהלקוח עונה בבית ואני אסביר-לקוח שמזמין מוצר באינטרנט רוצה לקבל אותו וכמה שיותר מהר ובמרבית המקרים ישנם פתרונות טובים כגון תשאירו אצל השכנה בדירה ליד,בארון חשמל,תאמו עם אשתי וכו'...עלי לציין שאנו עונים לכל גחמותיו של הלקוח מתוך רצון שיזמין גם להבא מוצר ע"י שירות שליחים וזה כולל כל מיני שינויים כמו שלקוח שמעדיף לקבל למקום העבודה,או לכל מקום שיבחר בארץ(פלונטר לא מדווחים בנושא וזה לא משנה את עלות המשלוח ללקוח ובלבד שיהיה מרוצה)

ולגופו של עניין-אני התקשרתי אישית בכדי לסיים את הטיפול לבית הנמען-אימו ענתה לי והסברתי שיש משלוח עבור...ונרצה להגיע בין השעות המצוינות מעלה האם זה בסדר-אמו ענתה לי מייד בחיוב וציינתי שכך יהיה יום נעים ולהתראות.

לצערי מערכת ההקלטה במשרדינו עדיין בניסוי אך במקרה הבא אשמח לצרף את ההקלטה-כי טוב משמע אוזניים.

רצ פלוס מעניקה שירות שליחים מעל 17 שנה(מעל חמש שנים לפלונטר) ודואגת להיות חדשנית ומובילת הענף-לדברי אחד הממליצים לעבור לחברת שליחויות רצינית זיג זג (שהיא ללא ספק חברה נהדרת-מתחרה שנותנת פייט טוב) אז צר לי לאכזב אותך מכיוון שכאן זו היתה פגיעה ישירה-זיג זג העניקה שירות שליחים לפלונטר-אתם מוזמנים לברר עם יריב למה הוא החליט לעבור חברה.

אז לפני סיום אתנצל בפני הלקוח המאוכזב ואני מבטיח שבפעם הבאה שיזמין משלוח לביתו אשמח לשלוח אותו ללא חיוב(או לחילופין לא נחייב אותו במקרה דנן-כפוף להחלטת יריב) וכולי תקווה שבפעם הזו תהיה מרוצה מאופן הטיפול בך!(אני אדאג לכך אישית ומשוכנע שלא תתאכזב)

בכל אופן אשמח להגיב בכל בעיה בשילוח(או בכלל בנושא האמור):

asaf@ratz.co.il

משרד:03-6889898/

אתר החברה:

www.ratz.co.il

יום נפלא לכולם,

אסף יהב קורץ.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 06:59

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר