30-12-2004, 18:36
|
|
|
חבר מתאריך: 17.12.04
הודעות: 166
|
|
שימוש ב 230 וולט ממצבר של מכונית
כפי שאני מבין יש לך מספר בעיות
א.בשוק קיימים מטענים שאתם אתה יכול לטעון מצבר 12 וולט מרשת 230 וולט.חשמלאי הרכב משתמשים בציוד מסוג זה.
ב. ניתן להשיג ממירים (לא שנאים), שבאמצעותם ניתן לבצע 2 פעולות בו זמנית-להמיר באמצעות מתקן אלקטרוני את המתח הישר של המצבר למתח חילופין, ואחר כך באמצעות שנאי להעלות אותו למתח 230 וולט,הדרוש להפעלת ציוד רגיל.
בקשר להספק שאתה רוצה לחבר, הדבר תלוי בהספק המצבר ביחס להספק המכשירים המחוברים
הספק של מצבר נמדד ע"י המושג של אמפר שעות , היינו כמה אמפר יספק המצבר למשך זמן נתון,למשל מצבר של 10 אמפר שעות,יכול להפעיל מכשיר הצורך 1 אמפר במשך 10 שעות,או למשל מכשיר הצורך 5 אמפר למשך שעתיים .
למעשה קיים מכשיר מוכן לכל מה שתיארתי והוא מכשיר "אל פסק",הוא יקר יחסית וישנם מכשירם שונים לפי זמן הפעולה והעומס הדרוש,נסה להתעניין בכוון זה,לא דרוש לך מכשיר משוכלל לציוד אלקטרוני רגיש .ואל פסק פשוט יעלה יותר זול.
אך הקפד על דבר אחד שהמכשיר מסוגל בו זמנית להפעיל את כל העומס הדרוש לך במתח 230 וולט,ואת הזמן הדרוש
מקווה שעזרתי
|