28-01-2005, 14:20
|
|
|
|
חבר מתאריך: 20.10.04
הודעות: 1,341
|
|
אני שמח ששאלת :)
אז הנה אני יפרש לך שורה שורה:
קוד:
var myListener:Object = new Object();
זה אובייקט שישמש לנו כlistiner כלומר "מקשיב" לאובייקט כזה אפשר להצמיד פונקציות שונות ואחרכך לרשום אותו כ"מקשיב" לאובייקט אחר (במקרה שלנו למקשים במקלדת)
הפונקציות חייבות להיות בשמות מוגדרים מראש (אפשר למצוא את זה ב HELP של פלאש, פשוט תלחץ על F1 וחפש Key) אחרת האובייקט שקורא להם לא יידע למה הוא צריך לקרוא.
קוד:
if (open==undefined) {
var open:Boolean = false;
}
כאן הגדרנו משתנה חדש בולאני, המשתנה יהיה TRUE כשמה שאתה רוצה יהיה פתוח ו FALSE אם הוא סגור
קוד:
myListener.onKeyUp = function () {
הצמדנו ל"מקשיב" (באנגלית זה נשמע יותר טוב...) שלנו את הפונקצייה onKeyUp שתתבצע כל פעם שמקש משתחרר.
קוד:
if (Key.getCode()==112) {
112 זה הקוד של F1 (גם את רשימת הקודים ניתן למצוא ב HELP של פלאש) ו ()Key.getCode בודק על איזה מקש בוצעה הפעולה האחרונה (איזה מקש שוחרר אחרון או נלחץ אחרון)
קוד:
open=!open;
if (open) {
_root.DDD.gotoAndStop(2);
} else {
_root.DDD.gotoAndStop(1);
}
}
}
כאן בהתחלה שינינו את המשתנה open כלומר אם הוא אמר שמה שרצית שיפתח פתוח אז הוא עכשיו אומר סגור ולהיפך.
אחרכך בדקנו אם עכשיו הוא אמור להיות פתוח נפתח אותו, אם לא אז נסגור אותו.
קוד:
Key.addListener(myListener);
אחרון חביב, הוספנו את ה"מקשיב" למקשים כדי שיוכל להקשיב למקלדת.
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
|