22-07-2006, 09:07
|
|
|
חבר מתאריך: 25.10.03
הודעות: 1,606
|
|
עניין מסחרי לחלוטין
אנשים ראו בטלביזיה את גידי גוב שותה מכוס כזאת ורצו גם כן. הם פנו לחנות כלי בית וביקשו כוס זכוכית כמו של גידי גוב. בעל החנות ראה או לא ראה את התכנית בעצמו. אם ראה, הוא נתן להם את מבוקשם. אם לא, הוא שאל אותם איך נראית "כוס גידי גוב", ופנה לספקים שלו שיאתרו לו כוסות כאלו משום "שיש להם ביקוש אצלי". וכך, לאורך ורוחב ענף הכלי בית החלה רחישה ובחישה סביב המוצר שיקרא מעתה "כוס גידי גוב".
לידיעתך, חלומם הרטוב של המפיצים המסחריים הוא שמוצריהם יוצגו בטלביזיה. לא רק בפרסומות, יותר חשבו שסלבריטאים ישתמשו בהם. כך למשל יצרני ביגוד נותנים בגדים במתנה או השאלה לקריינים ובעיקר קרייניות אטרקטיביות, השחקנים שותים משקה זה או אחר על הבמה וכיו"ב פרסומות קטנות המוגנבות, לעתים בהיסח הדעת, לתכנית.
|