רציתי לדעת, לאור התקלה שלי בכרטיס המסך ,הרי קרוב לוודאי שאני אקבל אחד חדש, האם יש לי אפשרות לא לקחת את החדש, אלא להוסיף עליו כסף ולקחת דגם טוב יותר? ואם לדוגמא אני מעוניין לשדרג המעבד, אני אמור בעצם לרכוש אחד חדש, אני לא יכול להחזיר את הישן...
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי רועי AZ שמתחילה ב "מדיניות החלפה/שידרוג של מוצרים שנרכשו בחנויות..."
לגבי הכרטיס מסך אפשר אבל לא בכל החנויות כל חנות זה אחרת...
ולגבי מעבד לדעתי אסור יש אולי איזה חוק כזה או משהו ואפילו אם אין למה להם מעבד יד שנייה??כאילו אתה כבר הישתמשתה בו ואז אם הם הוגהים הם לא ינקו אותו ולא ידחפו אותו עוד פעם לקופסא..אז ככה שאם הם בסדר אז הם לא יסכימו...ואם בכלל יסכימו אתה תקבל אליו פחות מהמחיר שלו..חח ככה לפחות אני חושב.
אני בשום פנים ואופן לא אסכים לקבל מוצר "מתוקן" במקום מוצר חדש שעליו שילמתי.
אם הדברים נכונים זו חוצפה שאין כדוגמתה של החנות/יבואן, אני מציע להתעקש על מוצר חדש מהקופסה.