לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #8  
ישן 24-09-2006, 11:32
  69cool 69cool אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.08.05
הודעות: 357
במקרה שלי זה גם FALL חח תראו מה עשיתי
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי 69cool שמתחילה ב "בעיה אם כוח משכיה במשחק"

עשיתי כל עוד FALL שווה ל 0 אז אין חיזור של הY,איך FALL שווה ל 0 זה רק אם מתבצעת הפעולה
של הקפיצה ואם הוא נוגעה כבר בריפצה יש מבין? חח

עכשיו יש לי בעיה מאד מאד מוזרה אם התנאי אני עושה ככה
(זה נמצא בMC שהוא הוא הריצפה)

קוד:
onClipEvent(enterFrame){ if(this.hitTest(_root.player_1)){ - כל עוד נוגעה בריצפה שיעצור,יעני C יהיה שקר והפעולה לא תתבצעה(למי שמכיר את הקוד של הקפיצה) _root.B = 13; //enemyspeed=3 _root.C = false; _root.fall == 0; }else { - וכאן כל עוד זה לא נוגעה(ואצלי זה כן נוגעה) ובכל זאת זה כותב בלי סוף "WW" trace("ww"); } }


למה זה ככה? יעני זה אמור להיות אחרת
וגם כשאני שם בתוך ה TRACE את השורה של התנאי הראשון(שהוא אם יש נגיעה ) אז זה מחזיר FALSE ואם FALSE איך התנאי מתקיים לעזאזל?

נערך לאחרונה ע"י 69cool בתאריך 24-09-2006 בשעה 11:53.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 03:15

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר