לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #3  
ישן 23-09-2006, 19:55
  spring2005 spring2005 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 06.06.06
הודעות: 636
בקצרה..
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי L-Systems שמתחילה ב "חייב הסבר על סוגי הילוכים"

תיבת הילוכים ידנית:
נשלטת ע"י הנהג ז"א הנהג קובע איזה הילוך מתאים לו ואם בא לו להעביר מהילוך ראשון לחמישי אזי זו החלטה שלו..
היתרונות של תיבת הילוכים ידנית היא שניתן לנהוג במצבים משתנים לפי רצונו של הנהג- ז"א להעביר הילוך ב2000 סל"ד ולחסוך דלק או למשוך הילוך עד שיא המומנט למשל 5500 סל"ד.
חסרונות- לא הכי נוח לשימוש במיוחד בפקקים, למרות שגם זה תלוי בבנאדם- אם תשפוט לפי אמא שלי אז היא תעדיף לא לשבת במושב הנהג של רכב בעל תיבת הילוכים ידנית בעוד שאני אתנדב מרצוני החופשי לנהוג עליו ובמיוחד בפקקים.

תיבת הילוכים אוטומטית:
נשלטת ע"י מחשב רכב- ברכבים חדישים, וע"י מערכת חיישנים ברכבים ישנים- עד שנת 94+-..
המחשב מחליט מתי להוריד הילוך או להעלות הילוך- לרוב הביצוע יהיה על הפנים ולא יהיה עפ"י רצונו של הנהג כמובן אם מדובר בנהג ששואף לתאוצה מהירה יותר וכו'..

תיבת הילוכים רובוטית-אוטומטית (טיפטרוניק):
מדובר על תיבת הילוכים אוטומטית שההילוכים מתחלפים לפי בקשתו של הנהג- ז"א שיש מוט הילוכים שיש להזיז קדימה או אחורה תלוי בפעולה שרוצים לבצע ומחשב הרכב יבצע אותו כשמתאים לו לבצע אותה..
ז"א אין קלאץ' והשימוש ידידותי יותר מתיבת הילוכים ידנית אך עדיין מעיק מאוד כי בסופו של דבר לוקח למחשב הרכב לעכל את הבקשה להעביר הילוך וגם חלים כמה הגבלים שמחשב הרכב לא מוכן לבצע.
כמו להעלות 3 הילוכים במכה וכו'..
בקיצור כשמעבירים הילוך זה כמו המלצה למחשב הרכב להעביר הילוך- בפועל הוא יעשה את זה בזמן המתאים לו אך לא לבד..


בהצלחה בקניה.
תבקש נסיעת מבחן ותבדוק אם מתאים לך סוג הילוכים כזה..
_____________________________________

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://gyous.djsgoa.co.il/forum/sign/gal.php?start_date=12%2F03%2F2007&end_date=08%2F02%2F2010&-=.jpg]

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 27-09-2006, 19:32
  the waiter the waiter אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.10.05
הודעות: 93
זה לא כל כך מתוסבך
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי L-Systems שמתחילה ב "אז מה בעצמם הרעיון פה"

מבחינת הנהג והנוסעים אין הבדל בין גיר רובוטי לאוטומט חוץ מהתחושב במהלך הנסיעה שלפעמים אתה מרגיש כאילו האוטו זורק קלאץ', חוץ מזה ברמה של הנהג אין הבדל בין רובוטי לאוטומט. כלומר אם אין לך מוט הילוכים כמו בידני אלא כמו באוטומט ואתה נוהג על זה כמו באוטומט(בערך). ההבדל הוא בדרך שבה עובדים ההילוכים: בגיר אוטומטי יש לך מה שנקרא קלאץ' שמן, מה שמסובב את גלגלי השיניים בתיבת ההילוכים הוא שמן שנזרק בחוזקה ודוחף את גלגלי השיניים. 15% מהכוח של המנוע הולכים לאיבוד בשמן... בקלאץ' של גיר ידני יש לך מגע ישיר של המנוע עם תיבת ההילוכים, משטח על משטח וכאן אתה לא מאבד כוח מהמנוע ולכן זה יוצר חסכוני כי כדי להגיע לכמות שווה של כוח אתה צריך לפצות בתוספת גז בגיר האוטומטי שמאבד 15 אחוז מהכוח... גיר רובוטי עובד על אוטו עיקרון של קלאץ' כמו בגיר ידני כלומר מגע ישיר אבל במקום שאתה תשלוט על הקלאץ' וההילוכים האוטו שולט על זה... ככה אתה לא צריך להסתבך עם הילוכים, לחיצה על דוושת הקלאץ' וכל הצרות שיש בגיר ידני אבל עדיין לשמור על הכוח והדלק שהולכים לאיבוד בגיר אוטומטי...

זה מה שאני יודע יכול להיות שאני טועה בגדול ואם כך אשמח ללמוד מהתיקון...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 16:52

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר