לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 28-09-2006, 16:52
צלמית המשתמש של Corporal McDick
  Corporal McDick Corporal McDick אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.06.06
הודעות: 165
שלח הודעה דרך ICQ אל Corporal McDick
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי u-367 שמתחילה ב "מי אחראי בצה"ל על כול מה שקשור לבטיחות ונהיגה נכונה."

בחתך הכלל-צה"לי - מבק"א יבשה, ומערכי הבטיחות בזרועות האוויר והים בסופו של דבר גם כפופים למבק"א.
ביחידות בד"כ מדובר בקציני בטיחות שזה תפקידם (באוגדות למשל), ולרוב קצין הבטיחות הוא סגן מפקד ביחידה (סמח"ט, סמג"ד, סמ"פ) והאנשים שהוא ממנה (למשל רס"ר מחנה כממונה על בטיחות בחשמל, אש ועבודה במחנה).

אני לא יודע אם אתה נמצא כרגע בשירות בצה"ל, אבל בתור חייל שמתפקד גם כמש"ק בטיחות אני יכול להעיד שמתרחשות תאונות דרכים רבות (רובן קלות) מדי שנה. מאות אירועים מתוחקרים וניתן למצוא אותם בפורטל הצה"לי של מבק"א יבשה, ומאות אירועים נוספים אינם מתוחקרים. בנוסף, בין האירועים המתוחקרים והלא מתחוקרים ישנם אירועים רבים המוגדרים "כמעט ונפגע".

נתקלתי בלא מעט תחקירים שמהותם כסת"ח, למשל קצין בכיר ביחידה שלי שפגע ברכבו בחזיר בר, בתחקיר האירוע בסעיף "טעויות" נכתב: "שגיאה בשיקול הדעת של חזיר הבר לחצות כביש לא פנוי בתנאי ראות מוגבלים". אני יודע שזה נשמע כמו הנפצה, אבל זה אמיתי. אני יכול להעלות סריקה של התחקיר.

עריכה: בתמונות התאונה שהעלית, מדובר בטויוטה הילוקס מוגבההת, רכב לא יציב ביותר, במיוחד עם הנעת 4X4.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 28-09-2006, 21:38
  אומי 5 אומי 5 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.09.05
הודעות: 990
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי u-367 שמתחילה ב "מי אחראי בצה"ל על כול מה שקשור לבטיחות ונהיגה נכונה."

כשהייתי בסדיר ,אני זוכר שדובר שצה"ל הצליח לצמצם משמעותית את התאונות.

צריך לזכור ,שאכלוסיית הנהגים בצה"ל מורכבת פחות או יותר מנערים בשנות נהיגה ראשונות ,רבים מהם תחת מצבי לחץ ומיעוט שינה,מפקדים ,שגם הם תחת מצבי לחץ ומיעוט שעות שינה,הרבה מאוד רכבים כבדים ומיושנים ,שנוסעים בכל החורים הכי הזויים בארץ ,ועל הכבישים הכי עזובים בארץ.
ןעדיין אחוז התאונות (לא מעניין אותי גירוד של פינת האוטו על בזנ"ט החניה) נמוך מזה שאכלוסייה האזרחית (לפחות לפני שלוש שנים).

ולכל מי שעדיין נוהג בצבא,עדיין יש לנו יותר הרוגים על הכבישים מאשר במלחמות ,זה לא שווה את זה.
_____________________________________
לפעמים חרבון זה כמו קרב , אתה חוזר עם חוויות שאף אחד לא רוצה לשמוע .

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 29-09-2006, 10:25
צלמית המשתמש של agent_amos
  משתמש זכר agent_amos agent_amos אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.08.05
הודעות: 4,021
שלח הודעה דרך ICQ אל agent_amos שלח הודעה דרך MSN אל agent_amos Facebook profile
בשביל לשלוט בג'יפ 4X4 ובפורדים הF350
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי u-367 שמתחילה ב "אני דווקא נתקלתי בתאונות של רכבים חדשים מאוד , ולא פחות טובים מהרכבים שנוהגים"

צריך להיות נהג על רמה ואין מה לעשות,מספיק בטויוטה לקחת את הסיבוב במהירות טיפה יותר גבוהה והוא מתהפך,כנ"ל הF350 עם המנוע של 6.5 ליטר אוטו עם כוח מנוע עצום וצעירים נוהגים להשתולל איתם המכונית הזאת מזנקת כ"כ מהר למספר התלת ספרתי של הספידומטר שזה לא יאומן,איפה הפלומבות בצה"ל שיסגרו את המשאבות דלק עד 100 קמ"ש ויותר מזה הגז נופל.

כנ"ל דנה והאמר זה כלים מסוכנים שאלוהים ישמור אם הם נכנסים באיזה אוטו חזיתית,גם כאן הנהגים משתוללים ואני ראיתי את זה לא פעם ולא פעמיים אבא שלי הגיש כבר פעמיים עליהם תלונות לצה"ל על התפרעויות מיותרות או חוסר אחריות של נסיעה עם עוקב עמוס בחושך בלי אורות אחוריים,דנה שמזגזגת נתיבים כאילו הנהג נמצא עכשיו במירוץ עם מיכאל שומאכר והוא מקדים אותו בדרך לפיט.
_____________________________________
"בגבורה ובענוווה"

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 29-09-2006, 16:34
  אומי 5 אומי 5 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.09.05
הודעות: 990
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי u-367 שמתחילה ב "אני דווקא נתקלתי בתאונות של רכבים חדשים מאוד , ולא פחות טובים מהרכבים שנוהגים"

לכן אמרתי רכבים כבדים ומיושנים ,יש כאלה ויש כאלה.
לותק הרשיון אין קשר,מה שחשוב הוא יכולת הנהיגה (עובדה שאני נוהג יותר טוב מסבתא שלי ...).
אם כבר מדברים על למי לתת איזה רכב ,אז זו באמת אחת הבעיות הקשות בצה"ל.

ברוב המיקרים שנתקלתי בהם ,שלחו לנהיגה את מי שלא התאים למשהו אחר.
גם אצל לוחמים (ב' קודקוד וכו') ובטח שבמפקדה וביחידות תובלה.
הרבה מהנהגים הם חסרי כל כישורי נהיגה וחסרי כל עיניין בנושא.
מה שמוביל למצב שרוב הנהגים בצה"ל הם לא משהו בכלל.....
כמובן שבנוסף לזה,ההכשרה מצחיקה ,התר פורד הוא סיבוב עם הקצין רכב הגדודי (נגד) שגם הוא לא בהכרח גאון מוטורי .
בשביל לעוף מנהיגה מבצעית צריך להיות מתחת לכל ביקורת ,וגם לעצבן את המדריכים.
כמעט ולא עפים משם חניכים,אני בטוח שלא כולם נהגים טובים.

בגדוד שלי ,כל חילוץ מסובך בבוץ ,קראו לי (לא בא להגיד שאני גאון ,רק עם קצת נסיון ) לא הממח"ג ולא הקצין רכב, ובטח שלא החימושניקים ידעו מה לעשות.


ובכל זאת בצה"ל היה אחוז התאונות בירידה.
_____________________________________
לפעמים חרבון זה כמו קרב , אתה חוזר עם חוויות שאף אחד לא רוצה לשמוע .

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 14:38

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר