03-10-2006, 16:00
|
|
|
חבר מתאריך: 09.11.04
הודעות: 524
|
|
לגבי הדוושה, דווקא אני כמעט בטוח שראיתי כבל בפאסאט (ברכב של סבא שלי)
אולי ב1.8T זה שונה.
בכל מקרה - "ההשהיה" היא מחלה נפוצה של הטורבו (אם אתה לא מבין - ממליץ לך ללמוד את הנושא ולהכיר את הרכב שלך כמה שיותר - כך תאריך את חיי הטורבו הרגיש..)
בכל אופן אני משער שהוא "נכנס" מ2500-3000 סל"ד, אלא אם כו הותקן "צ'יפ" ששינה את הגדרות הסטוק.
את ההשהיה תוכל להרגיש, אך פחות (בגלל כוח האינרציה) בהמשך ההילוכים
כלומר, הסל"ד מטפס לאט, ובשלב מסויים הוא "רץ"..
_____________________________________
"חיים ומוות ביד ההילוך"
|