לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #3  
ישן 21-10-2006, 14:11
צלמית המשתמש של קורנסון
  קורנסון קורנסון אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 06.04.04
הודעות: 2,257
2 באוגוסט 2002
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי urukhai שמתחילה ב "התרסקות מטוס הארייר לים"

בתערוכה אוירית על חוף הים של Lowesoft בבריטניה. מלבד הטייס שסבל שבר בקרסול לא היו נפגעים בארוע. הסיבה להתרסקות היתה טעות של הטייס, תיפעול לא נכון של המטוס: הוא ניסה להעביר את המטוס ממצב ריחוף למצב טיסה אופקית ובו זמנית הפעיל את המצערת ודחף את ההגאים ששולטים בכיוון הפליטה של הסילון עד הסוף (כך שהצביעו לאחור), כשלמעשה צריך לעשות זאת בהדרגה. המטוס היה באויר רק בזכות פליטת הסילון כלפי מטה, ובהיעדר דחף בכיוון זה וללא תנועה קדימה ליצור עילוי על הכנף, המטוס פשוט צנח כמו לבנה.

הארוע כפי שתואר ב BBC:
http://www.bbc.co.uk/suffolk/news/2.../jetcrash.shtml

תמונות מההתרסקות וחילוץ הטייס:
http://www.bbc.co.uk/suffolk/news/2..._pictures.shtml

סיכום ועדת החקירה :
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/...olk/3330045.stm
_____________________________________
"Perpetuo vincit qui utitur clementia"

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 14:51

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר