לדבר עם התמיכה של הספק שמאמת שנותקתי 8 פעמים , ומפנה אותך לבזק (התשתית )
לדבר עם התמיכה של בזק שאומרים לי שהיו לי בעיות כאלה - כן כבר הבאתי תכנאי לאזור איזה מליון פעם , שהחליפו את כל הלוחות בלוח המרכזי ובלא בלא בלא . . מחזירים אותי לספק
אני מדבר עם התמיכה של הספק ומעלה לשיחה גם את בזק !
נתקע איתם איזה 60 דקות בכל מיני נסיונות לפיתרון או בכלל זיהוי הבעיה, לא מצליחים ממש לזהות מה הבעיה ומאיפה היא נובעת .
מקבל שם משתמש זמני לניסוי וסיסמה מהספק , לא עובדת (על ראוטר
מקבל אחת אחרת והיא כן עובדת .
וכל זה כשאני שומע ומתווכח עם שניהם וכל אחד מנסה להפיל את האשמה על השני .
ומה עוד בסופם של שעתיים בטלפון אני עדיין לא יודע מה הבעיה ואני משתמש בשם משתמש זמני לדביקה !
אוההה אני ממש אוהב את השירות שמקבלים הלקוחות במדינה הזו , בסופו של דבר אני עוד אהרוג איזה מישהו
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי White-Night שמתחילה ב "אתם יודעים מה יכול להיות מעצבן ?"
וממש אין לי את הסבלנות לחכות חצי שעה בשביל שאיזה חכמולוג
יאמר לי לכבות ולהלדיק מחדש את המחשב...
אגב, כשאתה שולח משהו במסנג'ר עדיף לשלוח את זה דרך "תיקיה משותפת"
כך גם אם זה מתנתק זה ממשיך מהנקודה שזה הפסיק..
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי cancer שמתחילה ב "גם לי יש ניתוקים חוזרים ונשנים.."
אני כבר עשיתי להם כאב ראש,
היה באצלנו פה ברחוב טכנאי 3 פעמים בחודשים האחרונים .
החליפו את לוח החיבורים ועוד כל מיני דברים, הבעיה היא שהניתוקים חזרו ועד שהם שזה לא יסתדר אני יכול לשגע לשניהם את הצורה הבחורה מהתמיכה טכנית של בזק קיבל ייעוץ מהמנהל שלה והבחור מבזק בינלאומי גם מתקע איתי זמן רב, אם אתה לא עומד על שלך אתה יוצא כמו רוב הצרכנים בישראל ! פראייר! ו 99% מהצרכנים בישראל פראיירים לצערי ולכן אף פעם לא תשמע על מרד צרכנים בישראל .
תעמוד על שלך וגם שאחרים יעמדו על שלהם ורוב החברות שבישראל יהיו בבעיה, רק שמה קודם האנשים צריכים לעמוד על שלהם
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי cancer שמתחילה ב "lol...אז בזבזת מלא זמן ויש לך ניתוקים ועדיין אתה משלם להם..."
על זמן וניתוקים כולם ישלמו ,
כבר לפני חודש היה לי טכנאי בגלל שהיו בעיות וקיבלתי חודשיים חינם בגלל כל הטלפונים שלי והבעיות שהיו לי .
מבזק בינלאומי קיבלתי כרטיס שיחות לחו"ל , אך נתתי אותו לחבר כי אני משתמש ב voip , והכרטיס לא מעניין אותי .
אבל זה היה קודם , היום היו לי שתי שעות שבהם היו ניתוקים ועשיתי להם כאב ראש בגלל זה...
אני מעדיף לעשות להם כאב ראש ולעמוד על שלי מאשר להישאר עם ניתוקים כל הזמן
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי White-Night שמתחילה ב "אתם יודעים מה יכול להיות מעצבן ?"
...אתמול (זה היה אתמול או שלשום? לא זוכרת כבר) כמעט כל הישראלים שיש לי ברשימה התחברו והתנתקו בלי הפסקה. כנראה נפל אחד השרתים של מסנג'ר שמשרת את ישראל...
היום בין השעה 12- 14 .
ה IP שלי השתנה והייתי צריך להתחבר עוד פעם לכל מיני מקומות שבהם אני צריכך סיסמאות
חוץ מזה שמתאם הVOIP שלי כבר התחיל להבהב באדום (אין אינטרנט)
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי White-Night שמתחילה ב "אתם יודעים מה יכול להיות מעצבן ?"
רק שהפעם כשרצה לדבר אליי ושאל מה הבעה הפניתי אותו לתיעוד שאמור להיות אצלהם, הוא אמר שיש לו איזה ספר שם... אין בעיה הטלפון על רמקול ואני נחכה ... כנראה עוד פעם שיחה עם אחד האחראים שם בסופו של דבר
טוב לפחות כיום אני זיהיתי שאני בדרך כלל מתנתק בעת ביצוע UPLOAD כך שזה גם מוסיף משהו ... כנראה שהאינטרנט באמת לא רוצה שאשלח לך את השיר הזה דשאית
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
טוב אחרי סיבוב שני ביקשו ממני לנסות להחליף את הראוטר, סירבתי ואמרתי שאם יש בעיה שבאשמתכם אני לא מוכן לבזבז את הזמן ולנסוע לעפולה להחליף את הראוטר, אתם אמורים לתקן ולהחליף,אז מחר יבוא אליי טכנאי לבדוק את הקוו , לבדוק את הראוטר ו/או להחליף אותו ואפילו לנסות לבדוק אם הבעיה במחשבים (ממש לא נראה לי אבל שיהיה )
ההמשך עוד יבוא
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
תתפלא, בבית ההורים היו המון בעיות התנתקות.
שיחקתי עם ה linksys שוב ושוב ושום דבר לא עזר, מתחבר- הכל סבבה... ופתאום מתנתק, בלי סיבה בלי לוגים... כלום.
בסוף קינפגתי את המודם כחייגן וניתבתי את הרשת כולה כמאחורי הlinksys ו... וואלה.. נפתרו הבעיות.
בתגובה להודעה מספר 34 שנכתבה על ידי EventHorizon שמתחילה ב "תתפלא, בבית ההורים היו המון..."
ואני עדיין מתעצבן איך שאבי ביצע את העסקה של הרואטר הזו - הייתי קוני איזה ראוטר שווה .
הבעיות התחילו כשהחלפתי מה 600EW שהיה לי לרוטר רוטאל (אחרי שמשום מה ה 600EW הלך לעולמו- כבר לא מסנכרן את הקוו) אך לפני כן היו לי חודשים ארוכים בלי שום בעיה .
עכשיו אם האוטר בעייתי שיחליפו ושהם יבואו אליי , אם הקוו דפוק למרות שהבנתי שהם כבר החליפו את כל מה שניתן להחליף אז שיהיה הם יבדקו עוד הפעם ! מה שמעניין אותי שהקוו יהיה טוב בלי קפיצות ובלי אף ניתוק .
הבעייה העיקרית שזה מתנתק כשאני מבצע UPLOAD , וחוץ מזה שזה ממש מעצבן זה גם בלתי סביר כי אני אפילו לא משתמש בתוכניות שיתוף קבצים!
מה שכן אני לא עוזב אותם עד שהבעיות יפתרו, ואני אפילו לא אנסה לשחק עם זה, אבי רצה שאשלם לשירות שלהם איזה 5 שקלים בחודש אז אני אגרום להם להצטער שבכלל הציעו את ה5 שקלים האלה
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
בתגובה להודעה מספר 37 שנכתבה על ידי שקל_עשרים שמתחילה ב "למה העקשנות להישאר ב ADSL?"
חוץ מזה שדיי נטשתי את הכבלים מזמן ואני כבר משתמש בלווין במקום כך שאין לי שום יתרון בכבלים .
אני לא אשתמש ואין לי שום רצון להשתמש בטלפון שלהם מפני שאני משתמש בטלפון יותר זול מהכבלים, אין לי שום רצון בכבלים לטלוויזיה כי ה 750 תחנות של הלווין יספקות ביותר
וסוף כל סוף אני עקשן בטבעי כך שגם פה זה מתבטא איכשהו
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
בתגובה להודעה מספר 39 שנכתבה על ידי White-Night שמתחילה ב "הקוו בכבלים יותר גרוע מאשר בקוו בזק"
למרות שמניסיון אישי (אני בעלים של יותר מ 70 קווי אינטרנט ברחבי הארץ גם של כבלים וגם של בזק) באופן גורף איכות הקו בכבלים טובה יותר, פינגים טובים יותר (לא יודע אם זה חשוב לך), יחסית כמעט ואין תקלות, השירות שלהם מהיר יותר וטוב יותר (כמובן ביחס לזה של בזק).
חוץ מזה שאתה לא חייב ליהיות מנוי טלוויזיה או טלפון בכבלים בשביל האינטרנט שלהם. זה לא קשור אחד לשני.
אם כבר, אתה כן חייב ליהיות בעלים של קו טלפון בזק ולשלם אחזקה על קו של בזק גם אם הוא משמם לאינטרנט בלבד.
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
בתגובה להודעה מספר 42 שנכתבה על ידי שקל_עשרים שמתחילה ב "בכל מה שרק אפשר בשביל כסף נכון לעכשיו"
ציטוט:
ישנה בעייה בקישור למסד הנתונים.
אנא המתינו מספר שניות, ונסו להיכנס אל הדף מחדש על ידי לחיצה על רענן בדפדפן שלכם.
הצוות הטכני של האתר קיבל יידוע על הבעייה, ואין צורך ליצור איתם קשר.
אנו מצטערים על אי הנעימות.
בברכה, צוות "פרש".
ועוד אחרי שכתבתי תגובה ממש ארוכה שהלכה לעולמה
ועוד הפעם זה קרה לי שהאתר נתקע ואין תגובה ואני כבר עצבני גררררררררררר !
בכל מקרה קיצר אני אקצר כי כבר אין כוח לתגובה ארוכה,
נודניק אני לא נודניק אבל אני כן עקשן , אם אסכם איזה משהו איתם אז אני רואה את זה כעניין סגור, אם זה לא מתקיים אז אני כבר לא נודניק אבל מאיים בצורה מסויימת .
הספק וגם עם בזק לא ממש מעוניינים לוותר עליי כי אני לקוח ממש אבל ממש ישן, גם לי יש כמה וכמה קווים ובנוסף בגלל שאני מתעסק עם טלפונים VOIP אז אני מפנה אנשים אליהם למנהל מכירות שם שנותן לי חבילות מיוחדות לחברים שאני מביא לשם כך שהם דווקא מעוניינים בקשר אליי ( כבר הבאתי להם 30 לקוחות בלי עמלה או כלום , רק שיבצעו את העבודה כמו שצריך )
וחוץ מזה טכנאי שבא אליי במיוחד כבר 3 פעמים בחודש מראה שהם לא יוותרו בקלות - כל פעם שהבעיה צצה אני מתקשר ויום אחרי טכנאי בא כדי לברר עוד הפעם כך שזה טוב .
ובקש לעבודה אז מקווה שהולך לך טוב במה שאתה עובד כסף טוב זה תמיד טוב בתנאי שהוא נקי
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
בתגובה להודעה מספר 45 שנכתבה על ידי BUBY שמתחילה ב "כדאי שתבדוק אולי חם מידי לראוטר,"
רק שאם אני צריך לעשות את זה כדי לא להתנתק אני כבר אסדר לי איזה תביעה ייצוגית נגד חברת בזק, אני בטוח שיש איזה מליון עורך דין שישמחו לבצע את זה רק בשביל הפרסום
סתם סתם אם יש בעיה אז הם אמורים לפתור אותה, הראוטר נמצא בטמפרטורת החדר ואין שום סיבה שיהיה "חם" מידיי
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי White-Night שמתחילה ב "אתם יודעים מה יכול להיות מעצבן ?"
ויאללה סיפור מתחיל מחדש...
רק שהפעם הוא לא התנתק כשעליתי קובץ למישהו בתור ניסיון שלי להדגים !
בכל מקרה בדק את הקוו וכמעט והוא התפלא שכמעט ואין רעשים (אני מרוחק 20 מטר אווירי מהשרת של בזק באזור) .
החלפנו רואטר באחד מסוג אחר, נתן לי מספר טלפון שלו במקרה שיהיו לי עוד ניתוקים שתינו קפה ועוגיות ויצא לדרכו הבחור .
20 דקות אחרי מתקשרים אליי מבזק ומבררים אם הכל הסתדר ואין עוד בעיות אז הסברתי לבחור שעוד מוקדם מידיי להעיד אם הבעיה נפתרה, מה שכן הוחלף לי הראוטר .
טוב לפחות אני רואה שיש יחס
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
בתגובה להודעה מספר 58 שנכתבה על ידי BUBY שמתחילה ב "אני עדיין לא מבין למה אתה מקבל כל כך הרבה יחס!!!"
מחובר אליהם כבר מעל 8 שנים על אותו קוו אינטרנט, מתייחס ומקבל יחס טוב... אם יש בעיות אני לא צועק מקלל מתעצבן או כל דבר אחר, המקסימום שאני עושה עושה אם הנציג שאני מדבר איתו מתחיל לברוח ולזרוק את האחריות על החברה השנייה אז אני מעלה את שניהם על הקוו והם כבר מתחילים התווכח איתי ומנסים לשכנע אותי עם כל מיני דברים שהם אומרים .... התשובה הפשוטה שאותי לא מעניין מה הבעיה אותי מעניין הפיתרון
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
פעם כששילמנו איזה 250 שקל על חבילת אינטרנט במהירות גבוהה והיתה ירידית המחירים הדרסטית ולא נזכרתי לבקש לעדכן מכירים אז המשכתי לשלם עוד כמה חודשים בודדים במחיר הגבוהה, ואז פעם כן הסתכלתי על החשבונית והתקשרתי ושאלתי למה אני משלם כל כך הרבה עם המחרים של היום אז הם אמרו לי שאני משלם כך כי לא ביקשתי עידכון חבילה ... בלא בלא בלא טוב אז איימתי וקיבלתי כמה חודשים אנטרנט חינם (קיזוז כביכול של מה ששילמתי להם ) וזו הפעם היחידה שבה אני זוכר כן איימתי לנתק .
בכל מקרה עד עכשיו הכל הולך סבבה אז אולי ראוטר הרוטאל לא יכול להחזיק בעומסי העלאה, לא ממש יודע
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
בתגובה להודעה מספר 64 שנכתבה על ידי cancer שמתחילה ב "נו באמת, אתה היחיד שיש לו ראוטר?"
אני פשוט דורש את המקסימום , פעם אחרונה שהיתה לי התנתקות (שהיא אגב בערך 4 שניות של התנתקות ) היתה אתמול בערב ולפני החלפת הראוטר ... ולפני כן לפני 5 ימים וזה לא כזה קריטי אך יש בעיה שדורשת טיפול וזה בטיפול
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
בתגובה להודעה מספר 65 שנכתבה על ידי White-Night שמתחילה ב "חחחחחחחחחח , אתה חיי בסרט"
בגלל התנתקות של 4 שניות ב 24 שעות אתה מבזבז את כל הזמן הזה
ואני חיי בסרט?
גם לי יש לפעמים ניתוקים אבל הם כל כך נדירים, כמו שלך יש
שזה באמת נראה לי טיפשי לבזבז כל כך הרבה זמן בשביל לשמוע מאיש התמיכה הטכנית
שכנראה הבעיה אצל מישהו אחר...
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.