16-04-2006, 15:57
|
|
|
חבר מתאריך: 26.10.01
הודעות: 7,082
|
|
באופן עקרוני ועל-בסיס העובדות שציינת בשאלתך
, אני רואה כאן רשלנות של חנות המחשבים.
הפיצוי שתוכל לדרוש הוא פיצוי שייקח בחשבון את הנזקים שנגרמו לך כתוצאה מדרך הטיפול הקלוקלת של חנות המחשבים בציוד ובחומר שהעברת לנציגיה.
את גובה הנזק אפשר להרכיב מכמה חלקים:
1. עלות החומרה ש"נעלמה" והחלפתה בחדשה.
2. הערכת העלות של החומר שהיה בדיסק הקשיח ונעלם.
3. עוגמת נפש.
קח בחשבון שלחנות המחשבים יהיו טיעונים שונים בדבר האחריות שלהם. סביר שלפני שמסרת את המחשב לתיקון, הם החתימו אותך על מסמכים שהם אינם אחראים אל X, Y, Z...
אף-על-פי-כן, לדעתי, אין בכך כדי לפטור אותם מאחריות, אלא אם כן התקיימו נסיבות שונות שלא ציינת בשאלתך.
ברוב המקרים חנות המחשבים לא תסכים לשלם לך את מלוא הפיצוי המבוקש ואז נכנסים למו"מ.
ככל שתוצאות המו"מ לא תספקנה אותך, פתוחה בפניך הדרך להגיש תביעה כנגד החברה.
_____________________________________
האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי/כלכלי ואין להסתמך על המידע הנמסר בשום דרך.
|