20-01-2005, 00:55
|
|
|
|
חבר מתאריך: 18.01.03
הודעות: 7,325
|
|
המקרה הספציפי הזה מריח רע
במקום ששר התחבורה ידאג שהנהגים יקבלו שכר ותנאים ראויים, הוא פועל נגדם ולטובת האינטרסים של המעסיקים. אבל באופן עקרוני אין שום פסול ששר התחבורה יתערב ויפתור בעיה תחבורתית שנובעת משביתה. אם שובתים חוסמים כבישים, למשטרה אסור לפתוח צירים חלופיים ?
נראה לי שההסתדרות הצליחה לבלבל אותנו, עד כדי כך שאנחנו כבר רגילים ששביתה עושים נגד האזרח הקטן. זה לא עובד ככה - עובדי מטרודן רוצים להראות לחברה שהיא זקוקה להם ולכן הם שובתים, בצדק, והם פוגעים בהכנסות החברה. הכנסת חברה אחרת לעבוד במקומם אינה מיטיבה עם חברת מטרודן - להיפך, היא מסכנת את מעמדה. זה נותן להם תמריץ להגיע עם העובדים לפשרה.
אז למי זה יעזור אם התחבורה הציבורית תושבת ? בטח לא לשאר תושבי העיר, חלק גדול מהם עובדים מנוצלים בעצמם, רק שאין להם איגוד.
|