לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #21  
ישן 19-12-2006, 23:32
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי שחר אדום שמתחילה ב "תודה"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי שחר אדום
אשמח אם תוכל לפרט בנושא הגה הכיון והשימוש בו בטיסה קרבית.

במטוסים קלים ובמטוסי תובלה- יש שימוש נרחב- דוחפים רגל בכל הזדמנות... איך זה במערך הקרב?
האם יש בכלל משמעות בטיסה קרבית לביצוע פניה מתואמת? הרי בכל מקרה הטיסה היא חריפה ואלימה - מה משנה עוד קצת כוח צד בגלגול?...

תודה

בטיסה קרבית מודרנית השימוש בהגה כיוון הוא מועט, בדגמי ה f-16 השונים לא נוגעים בהגה הכיוון הרוב הטיסות, לפעמים עושים זאת בעת צליפה או גיחות אויר קרקע מסוימות, את הפניות המתואמות המטוס עושה לבד, כמובן שיש חשיבות לפניה מתואמת, אבל היא לא מאוד גדולה גם בשל הפראות כפי שציינת (זה הסבר מופשט של של העניין..) וגם בשל העובדה שהמטוס עושה זאת בשבילך.
ב f-15 העסק שונה, המטוס לא כל כך עושה זאת בשבילך, וגם הגאי הכיוון מאוד משפיעים כי הם 2 ומאוד גדולים. לכן בf-15 יש שימוש בהגאי הכיוון בעיקר במצבי מהירות נמוכה, תרגילי מספריים וכו'.
זה הסבר על רגל אחת..
_____________________________________
!Ya Gotta Believe

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #22  
ישן 20-12-2006, 00:00
  שחר אדום שחר אדום אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.09.06
הודעות: 1,049
תודה!
בתגובה להודעה מספר 21 שנכתבה על ידי emile-a שמתחילה ב "[QUOTE=שחר אדום]אשמח אם תוכל..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי emile-a
בטיסה קרבית מודרנית השימוש בהגה כיוון הוא מועט, בדגמי ה f-16 השונים לא נוגעים בהגה הכיוון הרוב הטיסות, לפעמים עושים זאת בעת צליפה או גיחות אויר קרקע מסוימות, את הפניות המתואמות המטוס עושה לבד, כמובן שיש חשיבות לפניה מתואמת, אבל היא לא מאוד גדולה גם בשל הפראות כפי שציינת (זה הסבר מופשט של של העניין..) וגם בשל העובדה שהמטוס עושה זאת בשבילך.
ב f-15 העסק שונה, המטוס לא כל כך עושה זאת בשבילך, וגם הגאי הכיוון מאוד משפיעים כי הם 2 ומאוד גדולים. לכן בf-15 יש שימוש בהגאי הכיוון בעיקר במצבי מהירות נמוכה, תרגילי מספריים וכו'.
זה הסבר על רגל אחת..


מה זה מספריים?

נערך לאחרונה ע"י שחר אדום בתאריך 20-12-2006 בשעה 00:02.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #24  
ישן 20-12-2006, 10:41
  שחר אדום שחר אדום אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.09.06
הודעות: 1,049
OK
בתגובה להודעה מספר 23 שנכתבה על ידי emile-a שמתחילה ב "[QUOTE=שחר אדום]מה זה..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי emile-a
מצב בקרב אויר ששני המטוסים במהירות נמוכה ובצב שיויון יחסית, כל אחד מנסה לטוס כמה שיותר לאט ולתמרן מאחורי השני, זה נראה כמו מספריים באויר...בערך..


נשמע כמו מצב בעיתי. משהו כמו נסיעה על אופניים במהירות מאד נמוכה...

במצב כזה מגבלתי מבחינת הפוטנציאל , יש יתרון למטוס שלו מהירות הזדקרות נמוכה יותר או לזה שיש לו פוטנציאל דחף זמין גדול יותר (כמו למשל בז) , או שאני בכלל מקשקש שטויות?...

עדיין לא הבנתי מדוע במהירויות נמוכות האף רוצה לצאת החוצה(את זה אפשר אולי להסביר ע"י גרר מאזנות. מאזנת בהטיה חיובית מייצרת יותר גרר. למה אגב?...) ובמהירויות גבוהות הסיפור משתנה והאף רוצה להכנס לתוך הפנייה.

נערך לאחרונה ע"י שחר אדום בתאריך 20-12-2006 בשעה 10:43.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 14:33

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר